Categories: Новини

“Євробляхерів” змушують розмитнювати авто

Інтернет рясніє публікаціями про відстрочення “драконівських” штрафів для євроблях. Але як виявилось це не зовсім так. Зараз “євробляерів” фактично змушують розмитнювати авто або платити величезні штрафи.

Прочитавши в Мережі ці публікації із заголовками “Драконівські штрафи відтерміновано” деякі власники “євроблях” спробували вивезти ці “євробляхи” за кордон. Як наслідок – отримали на кордоні протоколи і залишили авто на кордоні.

Дійсно, для деякої категорії осіб штрафи за перевищення терміну перебування в Україні автомобілів з іноземною реєстрацією відтерміновано до 31 грудня 2019 року. Проте це стосується не всіх!

Відтермінування застосовується лише за умови здійснення митного оформлення автомобілів для їх вільного обігу на митній території України, тобто за умови розмитнення (Закон від 12.09.2019 №73-IX).

В інших випадках, якщо автомобіль не розмитнено, а вивозиться за межі митної території України, штрафи застосовуються за “новими” розмірами.

Зокрема, перевищення строку тимчасового ввезення чи транзиту більше ніж на тридцять діб, а так само втрата цих автомобілів, на даний час передбачає штраф 170 000 грн. або їх конфіскацію (ч.6 ст.481 та ч.6 ст.470 Митного кодексу).

Наразі під час перетину кордону митниця масово виписує протоколи на “євробляхи”, ввезені в режимі “Транзит”, які громадяни вивозять “назад” за кордон. Протокол виписується на підставі ч.6 ст.470 Митного кодексу, автомобіль тимчасово вилучається.

Розгляд справи здійснюється судом. До розгляду справи судом автомобілі залишаються на спеціальних майданчиках митниці, призначених для зберігання конфіскованих товарів.

У жовтні такі майданчики митниць переповнились автомобілями, ввезених в режимі “Транзит”, вилучених під час спроби їх вивезення “назад” за кордон. Справи передані до суду.

Такий юридичний нюанс фактично позбавляє власників “транзитних євроблях” можливості безкоштовно вивезти ці автомобілі за межі України! Вони будуть вимушені їх розмитнити. У інакшому разі або штраф 170 тис. або, конфіскація автомобіля.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як правильно підготувати автомобіль до зимового простою

Щоб автомобіль, який не використовуватиметься взимку, зберігся у справному стані, його потрібно правильно підготувати до…

17.10.2025

Чому навіть тверезий водій може отримати протокол за нетверезе керування

Відмова від огляду на стан сп'яніння часто перетворює тверезого водія на фігуранта адміністративної справи за…

17.10.2025

Toyota готує рестарт культового FJ Cruiser: перші подробиці

В останні роки не вщухають чутки щодо повернення Toyota FJ Cruiser 2026, а інтерес до…

17.10.2025

BMW готує новий позашляховик: перші фото

У серпні цього року стало відомо про розробку компанією BMW нового позашляховика, який повинен скласти…

17.10.2025

Аварійна світлова сигналізація: коли її можна включати за правилами

Аварійна світлова сигналізація - це офіційний попереджувальний сигнал, який покликаний привертати увагу інших учасників руху…

17.10.2025

Euro NCAP посилює вимоги до приладової панелі автомобілів

Від 2026 року Euro NCAP запроваджує оновлені стандарти безпеки, які можуть позбавити багато автовиробників звичних…

17.10.2025