Categories: Новини

Експерт навів чотири аргументи на користь електрики замість пального для авто

Пальне для автомобілів не може конкурувати з електроенергією за нинішньої ціни.

Про це свідчать останні дослідження.

Експерти вважають, що вартість нафти за даних умов не повинна перевищувати 20 доларів за барель. Поки ж ціна буде зберігатися на поточному рівні, економіка відновлюваної енергії унеможливлює конкуренцію нафти.

За словами експерта з питань сталого розвитку Марка Льюїса, «відновлювана електроенергія має короткострокову граничну вартість, чистіша в екологічному відношенні, набагато простіша у транспортуванні й може легко замінити до 40% світового попиту на нафту».

При цьому експерт порівняв, на що вигідніше наразі витратити 100 млрд доларів – нафту (пальне, – ред.) чи електроенергію.

«Скільки корисної енергії для авто ми отримуємо за даного капіталовкладення? Наш аналіз показує, що за ці гроші нові проекти вітрової та сонячної енергії в тандемі з електромобілямі будуть виробляти в шість-сім разів більше корисної енергії, ніж нафта при 60 доларах за барель (для легкових автомобілів, що працюють на бензині), і в три-чотири рази більше при ціні нафти в 60 доларів за барель для легкових автомобілів, що працюють на дизелі», – наголосив Льюїс.

Таким чином, ціна бензину повинна становити 9-10 доларів за барель, а дизелю – 17-19 доларів за барель.

«Тому можна з упевненістю сказати, що конкурувати з електроенергією нафта не може», – йдеться в дослідженні.

Проте в цілому нафтова промисловість все ще має величезну перевагу – 33% світової енергії надходить з нафти, порівняно з 3% від поновлюваних джерел енергії. Однак вже за 15-20 років ситуація може змінитися.

Також електроенергія має наступний ряд переваг:

  • екологічні, з точки зору зміни клімату та чистого повітря
  • для здоров’я населення
  • її набагато легше транспортувати
  • набагато більша цінова стабільність електроенергії, виробленої вітром та сонцем, порівняно з ціною на нафту.

Таким чином можна зробити висновок, що ера нафти, як палива, завершується, адже «економіка нових вітрових та сонячних проектів у поєднанні з електромобілями стане непереборною».

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025

Renault тестує нове купе-кросовер у Південній Кореї (ФОТО)

Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…

30.10.2025