Штраф за водіння “бляхи” складе 8,5 тис. грн., повторно – 17 тис. грн..
У власників нерозмитнених автомобілів на єврономерах залишилося трохи більше місяця, щоб вирішити питання з їх легалізацією, – з 24 травня їздити на таких машинах буде незаконно, а власникам і водіям таких авто загрожують великі штрафи. Тим часом “євробляхери” вже готують на середину травня чергові масові акції в Києві, вимагаючи продовжити перехідний період і переглянути формулу розрахунку вартості розмитнення. Як будуть штрафувати порушників і чи є законні способи уникнути зайвих витрат власникам таких авто, розбиралися “Вєсті”.
Закрутили гайки
Починаючи з 24 травня, згідно з новим законом, поліцейські будуть вибірково зупиняти такі машини і перевіряти законність володіння авто. Покарання – штраф 170 тис. грн, а також вилучення автомобіля. “Звертаємо увагу, що законодавством встановлюється покарання не тільки для тих осіб, які ввезли автомобілі на єврономерах на територію України, а й для тих, хто ними керує. До того ж з кінця травня поточного року штрафні санкції, які будуть застосовуватися, зростуть до 170 тис. грн, а в окремих випадках передбачається можливість застосування конфіскації таких авто”, – відзначили у фіскальній службі.
Розміри штрафів будуть залежати від кількості днів перевищення встановлених строків транзиту або тимчасового ввезення. Так, за один день прострочення вивезення транзитного авто з території України буде стягнуто 170 грн, за три дні – 850 грн. За місяць незаконного користування автомобілем на єврономерах передбачений штраф в 170 тис. грн або конфіскація за рішенням суду. Крім того, порушникам загрожує штраф від поліції – від 8,5 тис. до 17 тис. Також буде заборонено використання такого автомобіля для підприємницької діяльності – наприклад, для роботи в службі таксі. За порушення цього правила загрожує штраф в розмірі 34 тис. грн. Крім того, власник “євробляхи” не зможе передати таку машину в користування іншим особам або розібрати її на запчастини.
“Євробляхери” готуються перекрити Київ
Власники “євроблях” вже готують нові акції протесту, так як вважають норми закону не європейськими і грабіжницькими. Як розповів “Вістям” глава ГО “Авто Євро Сила” Олег Ярошевич, 15 травня члени організації і власники “євроблях” планують організувати в Києві масову акцію чисельністю від 50 тис. до 100 тис. чоловік.
“Ми будемо перекривати всі в’їзди і виїзди з Києва, ключові магістралі, центральні вулиці. Тобто це буде дуже глобальна акція”, – сказав “Вістям” Ярошевич.
За його словами, однією з вимог мітингувальників буде перегляд чинного законодавства в частині розмитнення автомобілів на іноземній реєстрації.
“Ми ведемо переговори з парламентськими фракціями, щоб як мінімум продовжити термін перехідного періоду. Тому що багато хто не встиг розмитнити, багатьох не влаштовують умови і вартість. Ми продовжуємо боротися за доступне розмитнення”, – сказав “Вістям” Ярошевич.
За його словами, серед інших вимог – закріплення на законодавчому рівні повернення ПДВ для автовласників, які пригнали авто з-за кордону, а також виокремлення з формули віку автомобіля.
“Ми приготували кілька законопроектів, які готуємося подати в Раду. Пропонуємо для всіх громадян, які навіть розмитнили свої автомобілі, ввести правило повернення ПДВ, точно так же, як для олігархів, задіяних в автомобільному бізнесі. Ще одна вимога – це прибрати з формули розрахунку вік автомобіля. Тоді вартість розмитнення будь-якого автомобіля становитиме приблизно 35-40% від вартість транспортного засобу. Така практика застосовується в ЄС і США “, – сказав лідер АЄС.
Щоправда, глава комітету ВР з питань податкової і митної політики Ніна Южаніна скептично ставиться до таких перспектив: “Ніяких пільг для власників “євроблях” вже не буде”.
Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи…
Одним із найважливіших факторів, що впливають на ефективність роботи шини, є правильне балансування. Невідбалансована шина…
Далека поїздка трасою в холодну пору року вимагає від водія особливої підготовки. Перед нею особливо…
Зимою і влітку водити машину – це дві великі різниці, і це не тільки через…
Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…
Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…
Leave a Comment