Хоча за вікном температура висока, але на парковці і в транспортному потоці ледь не кожен п’ятий автомобіль зустрічається на зимових шинах! Чи не небезпечно це, ми вирішили розібратися.
Логічно, що зимові шини не розраховані на їзду при високих плюсових температурах. Навіть якщо шина трохи зношена і вже навряд чи буде придатна на наступний зимовий сезон і якщо її не шкода, все ж пам’ятайте про те, що є ряд ризиків, пише autoprivat.com.ua
Ось три основні загрози їзди в спеку на зимових шинах:
1. Погіршення керованості
Автомобіль на зимових шинах гірше реагує на повороти керма, особливо в екстремальних ситуаціях. Обумовлено це особливостями малюнка протектора і використовуваної гумової сумішшї, які надають протектору значну деформованість, а значить уповільнення реакції при поворотах керма. Виходячи з цього, на зимовій гумі не слід використовувати «літній» стиль їзди і необхідно дотримуватися менш швидкісного стилю водіння, особливо на трасах.
2. Збільшення гальмівного шляху
Але найбільш небезпечним є те, що м’яка зимова шина не забезпечує влітку настільки короткого гальмівного шляху, як літня. Так що, заощадивши на «перевзування» авто, принаймні, не зловживайте швидкою їздою і тримайте запас дистанції до авто що попереду.
3. Ризик аквапланування
Зношені зимові шини, які залишають «дотирати» на літо, часто мають малу (до 4 мм) залишкову глибину протектора. Через це покришка стає небезпечною при їзді в дощ або при проїзді калюж. Адже мала глибина протектора не забезпечує боротьбу з акваплануванням. У таких умовах колесо фактично спливає над водою, і машина втрачає управління.