Поки влада Німеччини і німецькі автовиробники вирішують, хто і скільки платитиме за модернізацію старих дизельних автомобілів до сучасних екологічних стандартів, прості німці вже почали викидати такі транспортні засоби на звалища.
Зараз в Німеччині налічується кілька мільйонів старих машин з дизельними двигунами. З урахуванням того, що в деяких великих містах їх заборонили, а в інших цей процес починає набирати обертів, то перед німцями постає питання, що з ними робити? Чекати, коли нарешті старі дизельні машини будуть переобладнати? Чекати доведеться довго. Або продати? З цим теж проблема, так як покупця потрібно ще знайти. До того ж коштують такі машини зовсім дешево.
Ось і доводиться німцям, щоб позбутися від «головного болю», кидати старі дизельні автомобілі на звалищах. Правда, при цьому їм належить грошовий бонус при покупці нового авто. Причому бонус може досягти декількох тисяч євро.
Таким чином, наприклад, на звалищі виявився VW Lupo, який випускався з 1998 року по 2005 рік. У цій конкретно моделі пробіг всього 83 000 км.
Джерело autonews.ua
Tesla днями представила нову базову версію Model Y Standard — найдоступнішу модифікацію популярного електрокросовера. За…
З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…
Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…
Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
View Comments
Нам бы их проблемы.
Пишуть усяку фігню. Нормальні машини ніхто не викидає.