Власники автомобілів з іноземною реєстрацією, чий стандарт недотягує до Євро-5, почали стикатися з проблемами при їх розмитненні, стверджує глава Association of Troubleshooters Сергій Креймер.
Згідно з прийнятими Верховною Радою в кінці 2018 року законопроектами, розмитнити можна автомобілі з двигунами стандарту не нижче Євро-2. Звісно, для Європи це вже поганий показник, але в Україні машини з двигунами Євро-2 будуть ще їздити багато років.
Здавалося б, що з розмитненням старих «євроблях», нехай навіть не дуже екологічних, не повинно виникнути проблем. Головне, щоб вистачило грошей на реєстрацію.
На практиці розмитнити автомобіль зі стандартом двигуна нижче Євро-5 в нашій країні зараз практично неможливо. Навіть незважаючи на всі сплачені податки (про можливість хабара говорити не варто).
Чиновники пояснюють це тим, що, мовляв, автомобілі ввезли за старими правилами, а закон зворотної дії не має. Сергій Креймер каже, що цю проблему пообіцяли вирішити найближчим часом, але поки за неї, схоже, ніхто ще не брався.
З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…
Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…
Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…
Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…
Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…
Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…
Leave a Comment