Власники автомобілів з іноземною реєстрацією, чий стандарт недотягує до Євро-5, почали стикатися з проблемами при їх розмитненні, стверджує глава Association of Troubleshooters Сергій Креймер.
Згідно з прийнятими Верховною Радою в кінці 2018 року законопроектами, розмитнити можна автомобілі з двигунами стандарту не нижче Євро-2. Звісно, для Європи це вже поганий показник, але в Україні машини з двигунами Євро-2 будуть ще їздити багато років.
Здавалося б, що з розмитненням старих «євроблях», нехай навіть не дуже екологічних, не повинно виникнути проблем. Головне, щоб вистачило грошей на реєстрацію.
На практиці розмитнити автомобіль зі стандартом двигуна нижче Євро-5 в нашій країні зараз практично неможливо. Навіть незважаючи на всі сплачені податки (про можливість хабара говорити не варто).
Чиновники пояснюють це тим, що, мовляв, автомобілі ввезли за старими правилами, а закон зворотної дії не має. Сергій Креймер каже, що цю проблему пообіцяли вирішити найближчим часом, але поки за неї, схоже, ніхто ще не брався.
Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…
Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 модельного року, призначена для ринку Північної Америки, успішно пройшла сертифікаційні…
Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…
Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…
Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…
Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…
Leave a Comment