Власники автомобілів з іноземною реєстрацією, чий стандарт недотягує до Євро-5, почали стикатися з проблемами при їх розмитненні, стверджує глава Association of Troubleshooters Сергій Креймер.
Згідно з прийнятими Верховною Радою в кінці 2018 року законопроектами, розмитнити можна автомобілі з двигунами стандарту не нижче Євро-2. Звісно, для Європи це вже поганий показник, але в Україні машини з двигунами Євро-2 будуть ще їздити багато років.
Здавалося б, що з розмитненням старих «євроблях», нехай навіть не дуже екологічних, не повинно виникнути проблем. Головне, щоб вистачило грошей на реєстрацію.
На практиці розмитнити автомобіль зі стандартом двигуна нижче Євро-5 в нашій країні зараз практично неможливо. Навіть незважаючи на всі сплачені податки (про можливість хабара говорити не варто).
Чиновники пояснюють це тим, що, мовляв, автомобілі ввезли за старими правилами, а закон зворотної дії не має. Сергій Креймер каже, що цю проблему пообіцяли вирішити найближчим часом, але поки за неї, схоже, ніхто ще не брався.
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
На ринку кросоверів з варіаторними коробками передач є моделі, у яких цей вузол виходить з…
Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…
Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…
Європейський директор KIA Марк Хедрич зробив несподівану заяву, зазначивши, що випуск електромобілів дешевше за 20-22…
комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає…
Leave a Comment