Український політолог Тарас Загородній запропонував повністю заборонити ввезення в Україну старих автомобілів з європейською реєстрацією. Він упевнений, що таким чином буде захищена українська автомобільна промисловість, пише autonews.ua.
За словами Тараса Загороднього, український автопром не тільки не отримує державну підтримку, але навіть «вбивається» податками, законодавчим тиском і т.д. А адже автомобільна промисловість може приносити багато грошей до державного бюджету. До того ж створюються тисячі робочих місць.
Тому Тарас Загородній вважає, що Україна повинна відмовитися від ввезення старих машин з іноземною реєстрацією і зробити обов’язковим розмитнення таких транспортних засобів, які вже їздять по українських дорогах. Потрібно розвивати власну автомобільну промисловість, купувати технології, залучати інвесторів. У цьому полягають національні інтереси нашої країни.
Політолог також пропонує ввести утилізаційний збір, як це робить вся Європа. Це допоможе знизити кількість старих машин на дорогах і підвищити продажі нових моделей.
Не слід забувати, що старі автомобілі викидають в атмосферу занадто багато шкідливих речовин. Чим менше таких транспортних засобів – тим краще екологічна обстановка.
З'явилися перші реальні фотографії оновленого Zeekr 7X 2026 року. Знімки демонструють змінений передній бампер, підняте…
Mercedes-Benz представив новий концепт Vision Iconic - ефектне купе, яке символізує "вхід бренду в нову…
Toyota представила модернізований електропривод eAxle для кросовера bZ4X, розроблений спільно з BluE Nexus, Aisin та…
Коли виникає потреба відключити акумулятор - наприклад, для профілактики або під час тривалого простою -…
Компанія Tesla розширила лінійку Model Y L 2026, представивши новий світло-сірий інтер’єр преміум-класу. Тепер покупці…
Кросовер Ford Escape, відомий у Європі як Kuga, випускається з початку 2000-х і користувався стабільним…
View Comments
Такі пдрс тільки і думають про державу а не про людей!чия то підстилка з мікрофоном а не політолог.
Вже наїздились на українських авто , ХВАТИТЬ.