Україна повинна налагодити складання авто відомих брендів на вітчизняних підприємствах – це дозволить купувати машини світового класу за нижчими цінами. Таке переконання висловили учасники опитування, проведеного корпорацією «Богдан».
Згідно з результатами, українці вважають, що вітчизняні заводи мають позитивний досвід зборки автомобілів. Тому такий напрямок роботи слід розширювати. На їхню думку, власне виробництво якісних машин нарешті витіснить нелегальний і небезпечний вживаний транспорт з доріг.
«Україна має потужності для складання авто світових брендів, це 100%», – зазначив один з учасників опитування.
Крім того, деякі українці вже висловили готовність купувати вироблений на вітчизняних підприємствах транспорт за вигідною ціною.
«Коли електричне авто стане дешевше імпортного варіанту, логічно його отримати від українського виробника», – йдеться в одному з коментарів на сторінці «Богдана» в Facebook.
Нагадаємо, раніше в компанії вже звертали увагу, що вітчизняні підприємства мають всі передумови для налагодженого виробництва продукції світових брендів. Зокрема, «Богдан Моторс» готовий до виробництва легкових автомобілів Черкасах. Потужності заводу становлять 120 000 – 150 000 транспортних засобів на рік.
В Україні не всі водії зобов'язані мати посвідчення. Закон робить винятки для власників малопотужного електротранспорту,…
Багато водіїв ставляться до своїх автомобілів дуже зневажливо, а потім дивуються, чому вони ламаються. Проблема…
Експерт із понад десятьма роками досвіду роботи на СТО пояснює, що успішний продаж авто починається…
Сучасні автомобілі рясніють "гаджетами" та електронними помічниками, які часто виглядають яскраво у буклетах, але в…
Сучасні автомобілі часто сприймаються водіями як надійні й невибагливі, здатні витримати будь-який стиль керування. Проте…
У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші…
View Comments
Кому потрібні ці замовні статті. Скільки не дай на "підтримку вітчизняного виробництва" - а достойного нічого виготовлено не буде. Скільки років випускали "Ланос"? Це при тому, що модель на момент випуску вже була морально застаріла. Ведучі бренди оновлюють модельний ряд мінімум раз на рік, а то і кожного сезону. Про "потенційні можливості" теж наслухвні... І ще, де можна ознайомитися з результатами креш-тестів Вашої продукції? В плані безпеки вона не витримує жодної критики. Якість збірки? Це навіть не можна назвати промисловим виробництвом. Яка конкуренція? Всі зусилля по збільшенню акцизних витрат та митних зборів, які доводять вартість іномарки до абсурду не можуть зробити авто вітчизняної збірки хоча б допущеним до конкурентної боротьби. Імхо. Вам просто знову потрібні кредити? Чи може просто на бюджетні вливання зазіхаєте?