Автовиробники по всьому світу все частіше відмовляються від роботизованих коробок і DSG, повертаючись до класичних автоматичних трансмісій з гідротрансформатором. Головна причина такого рішення – надійність. Перші покоління роботизованих КПП здобули сумну славу через проблеми з мехатронікою та швидкий знос зчеплення. Натомість сучасні автомати здатні проходити сотні тисяч кілометрів без серйозних поломок.
Класичні автомати також забезпечують більший комфорт під час руху. Роботи часто “пригальмовують” у пробках та ривками стартують із місця, тоді як АКПП перемикають передачі плавно та передбачувано. Сучасні моделі від ZF та Aisin адаптуються під стиль водія і не створюють зайвих ривків.
Ще один плюс – економічність і динаміка. Нові автомати з 8-10 передачами і блокуванням гідротрансформатора стали майже такими ж економічними, як роботизовані коробки, а розгін іноді навіть перевищує показники DCT.
Корейські та китайські бренди вже повернулися до автоматів, а Toyota взагалі не використовує роботизовані КПП на масових моделях. Експерти вважають, що повернення до класичних коробок передач – це свідомий вибір на користь надійності та комфорту, що особливо важливо для покупців, які шукають авто для повсякденного використання.




