Європейські експерти з безпеки серйозно розглядають можливість заборони висувних дверних ручок, які стали популярними після Tesla та Range Rover Velar. Приводом для цього став нещодавній трагічний інцидент у Німеччині, коли пасажири не змогли залишити автомобіль після аварії через заблоковані електричні ручки.
Дослідження показали, що під час бокових зіткнень відчинити двері вдається лише у 67% випадків, тоді як у разі використання традиційних ручок – у 98%. До того ж такі механізми часто виходять з ладу під час обмерзання або при відключенні живлення, а їх ремонт коштує значно дорожче.
Подібні скарги надходять і до американського агентства NHTSA, яке фіксує тисячі звернень власників Tesla. Деякі виробники, зокрема BYD, уже відмовилися від цього рішення, повернувшись до класичних механічних конструкцій.
Фахівці наголошують: у прагненні до кращої аеродинаміки та стильного дизайну автовиробники часто забувають про головне правило – безпека має бути важливішою за зовнішній вигляд.
Багато хто купує автомобіль і не здогадується, скільки в ньому зайвих функцій. Нові системи безпеки,…
Хоча виробництво Ford Taurus у США було припинено ще в 2019 році, ця модель продовжує…
Компанія Mercedes-Benz планує розпочати прийом замовлень на нову модель CLA EQ Shooting Brake уже в…
Питання обмеження віку для водіїв активно обговорюється у багатьох країнах світу: деякі вже мають законодавчі…
Найпопулярнішими зимовими шинами 2025 року залишаються моделі від Michelin, Nokian, Continental та Goodyear, що пропонують…
Як і більшість інших великих автовиробників, Toyota поступово електрифікує свій модельний ряд. Окремим напрямом у…
Leave a Comment