Європейські експерти з безпеки серйозно розглядають можливість заборони висувних дверних ручок, які стали популярними після Tesla та Range Rover Velar. Приводом для цього став нещодавній трагічний інцидент у Німеччині, коли пасажири не змогли залишити автомобіль після аварії через заблоковані електричні ручки.
Дослідження показали, що під час бокових зіткнень відчинити двері вдається лише у 67% випадків, тоді як у разі використання традиційних ручок – у 98%. До того ж такі механізми часто виходять з ладу під час обмерзання або при відключенні живлення, а їх ремонт коштує значно дорожче.
Подібні скарги надходять і до американського агентства NHTSA, яке фіксує тисячі звернень власників Tesla. Деякі виробники, зокрема BYD, уже відмовилися від цього рішення, повернувшись до класичних механічних конструкцій.
Фахівці наголошують: у прагненні до кращої аеродинаміки та стильного дизайну автовиробники часто забувають про головне правило – безпека має бути важливішою за зовнішній вигляд.
BMW вирішила підігріти інтерес публіки до своїх електромобілів , випустивши загадковий святковий ролик. У центрі…
Toyota RAV4 - один із найпопулярніших кросоверів у світі. Його успіх часто пояснюють репутацією довговічного…
Система Tesla Full Self-Driving пройшла перші випробування в зимових умовах наприкінці 2025 року. В різних…
Експерт відзначив, що перевищення допустимих оборотів двигуна негативно впливає на його ресурс. Тривала робота поблизу…
За останні кілька років BMW активно просувала технологію керування жестами, яку вперше представили у сьомій…
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Leave a Comment