Авто

Експерти розповіли, чим дорогі шини перевершують дешеві аналоги

Щороку з приходом холодів автомобілісти знову стикаються з дилемою – чи варто витрачати більше на зимові шини преміум-класу? Ті, хто вже спробував топові моделі, переконані, що повернення до бюджетних варіантів просто неможливе. Різниця у керуванні, гальмуванні та відчутті безпеки настільки суттєва, що після поїздки на шинах Goodyear або Michelin дешевші аналоги здаються компромісом. Часто саме якісна гума стає тим чинником, який рятує водія від аварії на слизькій дорозі.

Кліматичні зміни зробили зиму непередбачуваною: сніг тепер рідше стає головною проблемою, натомість водії дедалі частіше мають справу з дощами, туманом і температурними коливаннями навколо нуля. Удень може бути тепло, а вже ввечері – ожеледиця. За таких умов зимова шина повинна залишатися ефективною на будь-якому покритті – мокрому, сухому чи засніженому.

Саме тому сучасні моделі преміум-сегменту демонструють вражаючі результати у тестах. За даними випробувань ADAC 2025 року, Goodyear UltraGrip Performance 3 стала лідером за гальмівним шляхом на мокрому асфальті – автомобіль повністю зупинився за 31,7 метра при швидкості 80 км/год, тоді як найдешевша модель потребувала 47 метрів. Ці додаткові 15 метрів можуть означати різницю між безпечною зупинкою і зіткненням.

Goodyear UltraGrip Performance 3 також вирізняється високою довговічністю – середній ресурс перевищує 76 тисяч кілометрів, що на 10% більше, ніж у найближчого конкурента. Завдяки вдосконаленій гумовій суміші шини допомагають знизити витрату пального до 5,8 літра на 100 км. Технологія Snow Protect забезпечує стабільне зчеплення на снігу завдяки густішому малюнку ламелей, а система Wet Braking+ ефективно відводить воду, мінімізуючи ризик аквапланування. Для впевненого керування на сухому покритті використано 3D-ламелі, що підвищують жорсткість і стабільність шини.

Ще одна перевага Goodyear – комфорт у русі. Система Sound Control знижує рівень шуму в салоні на третину, а в електромобілях – майже удвічі, забезпечуючи м’який і тихий рух навіть у міському потоці. Модель UltraGrip Performance 3 представлена у 269 розмірах із діаметром від 14 до 22 дюймів, що дозволяє підібрати оптимальний варіант як для компактних міських авто, так і для потужних кросоверів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Чи зобов’язаний водій виходити з авто на вимогу поліцейського

Водій зобов'язаний вийти з автомобіля лише у випадках, коли поліцейський має для цього законні підстави.…

25.12.2025

Новий кросовер Volkswagen ID.Unyx 08 показали наживо

Volkswagen продовжує інтригувати китайський ринок великим електричним кросовером ID.Unyx 08, який надійде у продаж наступного…

25.12.2025

Як перевірити якість незамерзаючої рідини для авто

Перевірити якість склоомиваючої незамерзаючої рідини досить просто і не потребує спеціального обладнання: достатньо взяти невелику…

25.12.2025

Чи справді електрокари небезпечніші за бензинові авто

В інтернеті часто поширюються відео про пожежі електромобілів, що створює враження, ніби вони небезпечніші за…

25.12.2025

Як правильно прогрівати дизельний двигун взимку

Зима - справжнє випробування для власників дизельних авто: двигун на важкому паливі прогрівається повільніше, ніж…

25.12.2025

Названо 5 найдоступніших преміальних компактних кросоверів 2025 року

Компактні преміальні кросовери вирізняються поєднанням привабливого дизайну, якісних матеріалів салону, сучасних функцій та високої залишкової…

25.12.2025