Авто

Експерти розповіли, чим дорогі шини перевершують дешеві аналоги

Щороку з приходом холодів автомобілісти знову стикаються з дилемою – чи варто витрачати більше на зимові шини преміум-класу? Ті, хто вже спробував топові моделі, переконані, що повернення до бюджетних варіантів просто неможливе. Різниця у керуванні, гальмуванні та відчутті безпеки настільки суттєва, що після поїздки на шинах Goodyear або Michelin дешевші аналоги здаються компромісом. Часто саме якісна гума стає тим чинником, який рятує водія від аварії на слизькій дорозі.

Кліматичні зміни зробили зиму непередбачуваною: сніг тепер рідше стає головною проблемою, натомість водії дедалі частіше мають справу з дощами, туманом і температурними коливаннями навколо нуля. Удень може бути тепло, а вже ввечері – ожеледиця. За таких умов зимова шина повинна залишатися ефективною на будь-якому покритті – мокрому, сухому чи засніженому.

Саме тому сучасні моделі преміум-сегменту демонструють вражаючі результати у тестах. За даними випробувань ADAC 2025 року, Goodyear UltraGrip Performance 3 стала лідером за гальмівним шляхом на мокрому асфальті – автомобіль повністю зупинився за 31,7 метра при швидкості 80 км/год, тоді як найдешевша модель потребувала 47 метрів. Ці додаткові 15 метрів можуть означати різницю між безпечною зупинкою і зіткненням.

Goodyear UltraGrip Performance 3 також вирізняється високою довговічністю – середній ресурс перевищує 76 тисяч кілометрів, що на 10% більше, ніж у найближчого конкурента. Завдяки вдосконаленій гумовій суміші шини допомагають знизити витрату пального до 5,8 літра на 100 км. Технологія Snow Protect забезпечує стабільне зчеплення на снігу завдяки густішому малюнку ламелей, а система Wet Braking+ ефективно відводить воду, мінімізуючи ризик аквапланування. Для впевненого керування на сухому покритті використано 3D-ламелі, що підвищують жорсткість і стабільність шини.

Ще одна перевага Goodyear – комфорт у русі. Система Sound Control знижує рівень шуму в салоні на третину, а в електромобілях – майже удвічі, забезпечуючи м’який і тихий рух навіть у міському потоці. Модель UltraGrip Performance 3 представлена у 269 розмірах із діаметром від 14 до 22 дюймів, що дозволяє підібрати оптимальний варіант як для компактних міських авто, так і для потужних кросоверів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

М’яка зима чи ожеледиця: чи достатньо шин M+S для українських доріг

Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…

04.12.2025

Dacia готує новий універсал C-Neo: перші подробиці та характеристики

Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…

04.12.2025

Toyota готує нову Corolla Touring у гібридному та електричному варіантах

Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…

04.12.2025

Названо п’ять найбільш недооцінених автомобілів 2010-х років

Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…

04.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримав сенсорне управління замість кнопок

Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…

04.12.2025

Як захистити автомобіль від корозії та примерзання взимку

Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…

04.12.2025