Багато хто купує автомобіль і не здогадується, скільки в ньому зайвих функцій. Нові системи безпеки, електронні помічники та “розумний” клімат виглядають переконливо на папері, але на практиці частину з них власники просто вимикають.
Сучасні авто переповнені електронікою, яка часто втручається в керування без потреби. Найчастіше водії скаржаться на системи утримання смуги та автопаркування. Власник Tesla Model Y розповів, що вимкнув асистент смуги після того, як система намагалася повернути авто під колеса вантажівки. Інші відзначають, що попередження звучать навіть тоді, коли автомобіль ще не перетнув розмітку.
Не прижилися й “автоклімат” із проекцією даних на лобове скло, бо водії дратуються, коли комп’ютер сам вирішує, як дмухати вентилятором. Дисплей перед очима багатьом здається зайвим відволіканням. Дехто взагалі не користується вбудованим GPS, обираючи телефон із Google Maps, а FM-радіо поступово витісняють потокові сервіси.
Серед інших опцій, які рідко застосовують, – автостоп двигуна, електрорегулювання сидінь та автопаркування. Навіть спортивний режим у Mazda CX-5 часто залишається невикористаним, додаючи шуму, але не драйву. А підігрів сидіння деякі водії використовують не для комфорту, а щоб зберегти обід теплим, поки їдуть додому.
Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…
Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…
BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…
Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…
Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…
Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…
Leave a Comment