Багато хто купує автомобіль і не здогадується, скільки в ньому зайвих функцій. Нові системи безпеки, електронні помічники та “розумний” клімат виглядають переконливо на папері, але на практиці частину з них власники просто вимикають.
Сучасні авто переповнені електронікою, яка часто втручається в керування без потреби. Найчастіше водії скаржаться на системи утримання смуги та автопаркування. Власник Tesla Model Y розповів, що вимкнув асистент смуги після того, як система намагалася повернути авто під колеса вантажівки. Інші відзначають, що попередження звучать навіть тоді, коли автомобіль ще не перетнув розмітку.
Не прижилися й “автоклімат” із проекцією даних на лобове скло, бо водії дратуються, коли комп’ютер сам вирішує, як дмухати вентилятором. Дисплей перед очима багатьом здається зайвим відволіканням. Дехто взагалі не користується вбудованим GPS, обираючи телефон із Google Maps, а FM-радіо поступово витісняють потокові сервіси.
Серед інших опцій, які рідко застосовують, – автостоп двигуна, електрорегулювання сидінь та автопаркування. Навіть спортивний режим у Mazda CX-5 часто залишається невикористаним, додаючи шуму, але не драйву. А підігрів сидіння деякі водії використовують не для комфорту, а щоб зберегти обід теплим, поки їдуть додому.
Хоча виробництво Ford Taurus у США було припинено ще в 2019 році, ця модель продовжує…
Компанія Mercedes-Benz планує розпочати прийом замовлень на нову модель CLA EQ Shooting Brake уже в…
Питання обмеження віку для водіїв активно обговорюється у багатьох країнах світу: деякі вже мають законодавчі…
Найпопулярнішими зимовими шинами 2025 року залишаються моделі від Michelin, Nokian, Continental та Goodyear, що пропонують…
Як і більшість інших великих автовиробників, Toyota поступово електрифікує свій модельний ряд. Окремим напрямом у…
Українські водії часто роблять запас пального "на чорний день", особливо коли ціни ростуть, а на…
Leave a Comment