Пройшло вже шість років з дебюту концепту BMW 4 Series у 2019 році, коли компанія вперше показала екстремально збільшені фірмові грати. Тоді рішення викликало шквал критики, проте продажі доводять протилежне.
За словами глави дизайну BMW Group Адріана ван Хойдонка, незважаючи на хвилю негативних коментарів, у статистиці продажів не зафіксовано падіння. Більше того, 2023 року компанія встановила рекорд — продано 2,25 млн автомобілів. Це означає, що частину клієнтів нові «ніздрі» навіть залучили.
У різних регіонах ставлення до дизайну відрізняється. У Китаї, як і раніше, цінують максимально великі грати, в Європі та США попит на такий стиль не такий очевидний. Проте BMW не має наміру відмовлятися від експериментів. Нові покоління 7 Series і X7 вже помічені зі знайомими масивними елементами, хоча майбутні моделі на платформі Neue Klasse обіцяють трохи стриманіші пропорції.
Цікаво, що одна з найбільш обговорюваних моделей BMW XM, ймовірно, не отримає другого покоління, але причиною стане не дизайн грати, а перегляд стратегії в сегменті.