Mercedes-Benz випробував прототип AMG GT XX із зарядкою потужністю понад 1 мегават, встановивши світовий рекорд у сегменті електротранспорту. Під час тесту автомобіль досяг позначки 1041 кВт менш ніж за секунду після підключення і утримував її протягом 2,5 хвилин, отримавши за цей час 17,3 кВт·год – приблизно стільки ж, скільки вміщує батарея гібридного Jeep Grand Cherokee 4xe.
Для рекорду використовували модифіковану станцію Alpitronic, спершу розроблену для вантажівок, але адаптовану під тонкий CCS-кабель, через який пройшло понад 1100 ампер – порівнянно з енергоспоживанням цілого багатоквартирного будинку. AMG GT XX оснащений батареєю з прямим охолодженням і покращеним тепловідведенням, що дозволяє витримувати екстремальні режими заряджання без перегріву. Mercedes планує застосувати ці технології в серійних спорткарах на новій платформі найближчим часом.
Хоча мегаватні станції наразі рідкість, а інфраструктура переважно розрахована на 350 кВт, експерименти Mercedes показують, у якому напрямку розвивається ринок високопродуктивних електромобілів.