AMG готує революцію у V8: плоский колінвал і поліпшена чутливість педалі газу

Mercedes-AMG продовжує підтримувати восьмициліндрові двигуни, незважаючи на загальний тренд у галузі на даунсайзинг та електрифікацію. Компанія підтвердила, що в Афальтербасі ведеться розробка нового покоління V8, яке обіцяє бути потужнішим, більш чуйним і водночас екологічнішим.

Сьогодні багато виробників відмовляються від V8 на користь V6, включно з Ferrari, а у актуальному Mercedes-AMG C 63 S “вісімку” замінили гібридним чотирициліндровим мотором, що викликало невдоволення шанувальників марки. Проте AMG вирішили зберегти V8 у своїй лінійці.

Реклама

Керівник розробки AMG Стеффен Ястроу в інтерв’ю Auto Express зазначив, що ключовою зміною стане перехід на плоский колінвал, що дозволить двигуну розкручуватися до вищих обертів і забезпечить швидший відгук на натискання педалі газу. Зміни торкнуться й звуку: фірмовий “оксамитовий гул” нинішнього 4,0-літрового бітурбо V8 частково зміниться на більш різкий і агресивний тембр.

Гендиректор AMG Міхаель Шібе підкреслив, що стратегія компанії будується на запитах клієнтів. Якщо попит на V8 зберігатиметься, інженери шукатимуть способи утримати такі двигуни в лінійці, дотримуючись екологічних норм. Новий агрегат отримає розширений діапазон потужності, при цьому його верхня межа перевищить показники актуальної версії, а чутливість педалі газу буде покращена.

Паралельно AMG активно розвиває електричний напрямок і вже готує дебют серійного седана AMG XX.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!