Ще два десятиліття тому механічна коробка була стандартом на європейському ринку. На початку 2000-х її обирали понад 90% покупців, але до 2024 частка «механіки» скоротилася до 29%. Особливо помітне падіння у преміальному сегменті: якщо раніше автомати зустрічалися лише у кожному третьому авто, то сьогодні їхня частка сягає 97%.
Головні причини відмови від третьої педалі очевидні — зручність, технології та екологія. Сучасні «автомати» практично не поступаються механіці за ціною, забезпечують нижчу витрату палива та відповідність суворим нормам викидів. У міських пробках такий автомобіль дає реальну перевагу.
Навіть марки, які тривалий час пропонували «механіку», на зразок Hyundai, Volkswagen або Toyota, поступово виключають її з гами. У преміум-сегменті вона практично зникла, залишаючись лише рідкісними спортивними моделями.
Тим не менш, для багатьох водіїв механічна коробка залишається символом справжнього водіння. Вона асоціюється з емоціями та прямим контактом з машиною, чого не дають автомати чи електрокари. Але масова моторизація рухається у бік автоматизації, і незабаром третя педаль залишиться долею ентузіастів та колекціонерів.
Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…
Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…
Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…
Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…
Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…
ТОП-5 моделей зимних шин по тестам 2025 года С наступлением холодного периода автолюбители все активнее…
Leave a Comment