Ще два десятиліття тому механічна коробка була стандартом на європейському ринку. На початку 2000-х її обирали понад 90% покупців, але до 2024 частка «механіки» скоротилася до 29%. Особливо помітне падіння у преміальному сегменті: якщо раніше автомати зустрічалися лише у кожному третьому авто, то сьогодні їхня частка сягає 97%.
Головні причини відмови від третьої педалі очевидні — зручність, технології та екологія. Сучасні «автомати» практично не поступаються механіці за ціною, забезпечують нижчу витрату палива та відповідність суворим нормам викидів. У міських пробках такий автомобіль дає реальну перевагу.
Навіть марки, які тривалий час пропонували «механіку», на зразок Hyundai, Volkswagen або Toyota, поступово виключають її з гами. У преміум-сегменті вона практично зникла, залишаючись лише рідкісними спортивними моделями.
Тим не менш, для багатьох водіїв механічна коробка залишається символом справжнього водіння. Вона асоціюється з емоціями та прямим контактом з машиною, чого не дають автомати чи електрокари. Але масова моторизація рухається у бік автоматизації, і незабаром третя педаль залишиться долею ентузіастів та колекціонерів.
Останнім часом поліція масово зупиняє електросамокати для перевірки документів, вимагаючи посвідчення водія категорії А1 або…
Згідно з дослідженням Strategy&, проаналізованим журналістами видання 32CARS.RU, вже до 2030 року електромобілі зможуть конкурувати…
Румунська Dacia, що входить до складу Renault, готує новий хетчбек, який має скласти конкуренцію популярним…
Перевищення швидкості залишається найпоширенішим порушенням на українських дорогах, за яке поліція накладає штраф у 340…
Восени автосервіси зазвичай фіксують зростання звернень на 20–30%, причому більшість неполадок пов’язані з наслідками літньої…
Під час дощової погоди експерти радять водіям змінювати стиль керування автомобілем, адже саме в цей…
Leave a Comment