Ще два десятиліття тому механічна коробка була стандартом на європейському ринку. На початку 2000-х її обирали понад 90% покупців, але до 2024 частка «механіки» скоротилася до 29%. Особливо помітне падіння у преміальному сегменті: якщо раніше автомати зустрічалися лише у кожному третьому авто, то сьогодні їхня частка сягає 97%.
Головні причини відмови від третьої педалі очевидні — зручність, технології та екологія. Сучасні «автомати» практично не поступаються механіці за ціною, забезпечують нижчу витрату палива та відповідність суворим нормам викидів. У міських пробках такий автомобіль дає реальну перевагу.
Навіть марки, які тривалий час пропонували «механіку», на зразок Hyundai, Volkswagen або Toyota, поступово виключають її з гами. У преміум-сегменті вона практично зникла, залишаючись лише рідкісними спортивними моделями.
Тим не менш, для багатьох водіїв механічна коробка залишається символом справжнього водіння. Вона асоціюється з емоціями та прямим контактом з машиною, чого не дають автомати чи електрокари. Але масова моторизація рухається у бік автоматизації, і незабаром третя педаль залишиться долею ентузіастів та колекціонерів.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment