Доступні електрокари підкорюють покупців у Європі

На європейських дорогах спостерігається справжній бум електромобілів. У другому кварталі року у Західній Європі було зареєстровано рекордні 600 тисяч нових електрокарів. Такий ріст став можливим завдяки появі більш доступних моделей від виробників на кшталт Renault та Stellantis, що привертають увагу приватних покупців.

Аналітики пояснюють, що раніше основними покупцями електрокарів були корпоративні автопарки, а зараз вони стають привабливими і для звичайних водіїв, які раніше не могли собі дозволити таку покупку. Хоч електромобілі дорожчі за бензинові аналоги, їхня експлуатація значно дешевша, а нові компактні моделі роблять їх доступнішими для ширшого кола споживачів. За словами автомобільного аналітика з Берліна Маттіаса Шмідта, електромобілі вперше стають доступними та привабливими для приватних покупців, тоді як раніше вони були орієнтовані здебільшого на корпоративних клієнтів.

Реклама

Європейські автовиробники, включно зі Stellantis та Renault, почали пропонувати більш доступні моделі, щоб залучити покупців, чутливих до ціни, і знизити середній рівень викидів автопарків відповідно до норм ЄС. Крім того, помітно зростають продажі китайських електромобілів, зокрема BYD, який сьогодні поставляє кожен десятий електрокар в Європі. Велика Британія стала ключовим ринком для цього бренду.

Очікується, що нові урядові програми субсидій у Франції та Великій Британії ще більше стимулюватимуть попит на “зелені” авто. У Великій Британії, наприклад, знижка до 10% буде доступна лише для електромобілів і авто вартістю менше 42 860 євро. Це означає, що Tesla, ціни на які стартують приблизно від 46 335 євро, а також деякі моделі BYD, можуть не потрапити під фінансову підтримку через свою вартість.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!