Євросоюз запровадив мито до 45% на електромобілі з Китаю. Міра спрямована проти субсидованих виробників, але наслідки торкнулися і західних марок. Так, Volkswagen ввозить з Китаю Cupra Tavascan і стикається з більш ніж 30% мит. Подібні збори стосуються також BMW із моделями Mini Aceman та Cooper SE , а Smart підвищив ціни на 2000 євро, що призвело до падіння продажів майже на 70%.
Dacia зберегла ціну на електричний Spring , але попит знизився через припинення держпідтримки. У той же час BYD і Great Wall поки не підняли ціни, а Volvo переніс випуск моделі EX30 з Китаю до Бельгії, щоб уникнути мита.
За даними за січень–травень 2025 року, до Німеччини було завезено 45 тис. машин з Китаю. При цьому постачання електрокарів упало на третину, тоді як імпорт гібридів зріс майже на 50%, а класичних бензинових авто – на 18%. Таким чином, рішення ЄС призвело до зростання постачання автомобілів з ДВС та гібридів, тоді як мета стимулювати електромобілі виявилася під загрозою.
Компанія Renault підтвердила плани випуску нового покоління електричного хетчбека R5. Модель, запущена рік тому, швидко…
Jeep представив оновлений Grand Wagoneer 2026 року - класичний американський позашляховик із сучасними технологіями та…
В багатьох регіонах України вже почалися прморозки. А це означає, що більшості автомобілістів пора "перевзуватися"…
У свіжому рейтингу найдорожчих світових брендів, підготовленому Interbrand, автомобільна галузь знову продемонструвала свою стійкість, незважаючи…
Навіть добре зарекомендовані двигуни можуть раптово почати втрачати потужність, працювати з перебоями або зовсім відмовити…
Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…
Leave a Comment