Євросоюз запровадив мито до 45% на електромобілі з Китаю. Міра спрямована проти субсидованих виробників, але наслідки торкнулися і західних марок. Так, Volkswagen ввозить з Китаю Cupra Tavascan і стикається з більш ніж 30% мит. Подібні збори стосуються також BMW із моделями Mini Aceman та Cooper SE , а Smart підвищив ціни на 2000 євро, що призвело до падіння продажів майже на 70%.
Dacia зберегла ціну на електричний Spring , але попит знизився через припинення держпідтримки. У той же час BYD і Great Wall поки не підняли ціни, а Volvo переніс випуск моделі EX30 з Китаю до Бельгії, щоб уникнути мита.
За даними за січень–травень 2025 року, до Німеччини було завезено 45 тис. машин з Китаю. При цьому постачання електрокарів упало на третину, тоді як імпорт гібридів зріс майже на 50%, а класичних бензинових авто – на 18%. Таким чином, рішення ЄС призвело до зростання постачання автомобілів з ДВС та гібридів, тоді як мета стимулювати електромобілі виявилася під загрозою.
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Leave a Comment