Євросоюз запровадив мито до 45% на електромобілі з Китаю. Міра спрямована проти субсидованих виробників, але наслідки торкнулися і західних марок. Так, Volkswagen ввозить з Китаю Cupra Tavascan і стикається з більш ніж 30% мит. Подібні збори стосуються також BMW із моделями Mini Aceman та Cooper SE , а Smart підвищив ціни на 2000 євро, що призвело до падіння продажів майже на 70%.
Dacia зберегла ціну на електричний Spring , але попит знизився через припинення держпідтримки. У той же час BYD і Great Wall поки не підняли ціни, а Volvo переніс випуск моделі EX30 з Китаю до Бельгії, щоб уникнути мита.
За даними за січень–травень 2025 року, до Німеччини було завезено 45 тис. машин з Китаю. При цьому постачання електрокарів упало на третину, тоді як імпорт гібридів зріс майже на 50%, а класичних бензинових авто – на 18%. Таким чином, рішення ЄС призвело до зростання постачання автомобілів з ДВС та гібридів, тоді як мета стимулювати електромобілі виявилася під загрозою.
Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…
Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…
Європейський директор KIA Марк Хедрич зробив несподівану заяву, зазначивши, що випуск електромобілів дешевше за 20-22…
комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає…
Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO…
Проїзд блокпостів в Україні став звичною частиною щоденних поїздок, але навіть стандартна перевірка може затягнутися,…
Leave a Comment