Євросоюз запровадив мито до 45% на електромобілі з Китаю. Міра спрямована проти субсидованих виробників, але наслідки торкнулися і західних марок. Так, Volkswagen ввозить з Китаю Cupra Tavascan і стикається з більш ніж 30% мит. Подібні збори стосуються також BMW із моделями Mini Aceman та Cooper SE , а Smart підвищив ціни на 2000 євро, що призвело до падіння продажів майже на 70%.
Dacia зберегла ціну на електричний Spring , але попит знизився через припинення держпідтримки. У той же час BYD і Great Wall поки не підняли ціни, а Volvo переніс випуск моделі EX30 з Китаю до Бельгії, щоб уникнути мита.
За даними за січень–травень 2025 року, до Німеччини було завезено 45 тис. машин з Китаю. При цьому постачання електрокарів упало на третину, тоді як імпорт гібридів зріс майже на 50%, а класичних бензинових авто – на 18%. Таким чином, рішення ЄС призвело до зростання постачання автомобілів з ДВС та гібридів, тоді як мета стимулювати електромобілі виявилася під загрозою.
Аварійна світлова сигналізація служить попереджувальним сигналом і має на меті привернути увагу інших учасників дорожнього…
Honda представила у Європі оновлений Civic 2026 року. Основні зміни торкнулися зовнішності та оснащення, при…
Електромобілі зазвичай вважають символом екологічності та кроком до чистого майбутнього, проте дослідження вчених зі Школи…
Tesla офіційно представила найбільшу версію свого кросовера Model Y - шість місць у модифікації Model…
Багато автолюбителів при покупці ТЗ часто не замислюються про його актуальність через кілька років і…
Нещодавно я поспілкувався зі знайомим, який уже понад десять років займається перепродажем автомобілів. Він добре…
Leave a Comment