“Укрнафта” почала масштабний ребрендинг колишніх заправок Shell

Час читання: < 1 хв.
0

В Україні стартував масштабний ребрендинг автозаправних станцій Shell – перша з них уже запрацювала в Києві під маркою “Укрнафта”. Процес охопить усі 118 колишніх заправок Shell у країні, включно з 22 столичними, і має завершитися до лютого наступного року.

Раніше “Укрнафта” придбала 51% у спільному підприємстві з Shell, тоді як решта 49% належить Фонду держмайна. Ребрендинг передбачає не лише заміну вивісок, а й модернізацію та уніфікацію форматів станцій, на що піде кілька років. Раніше мережа Shell працювала в Україні за ліцензією через компанію “Альянс Холдинг”, 49% якої належало російському бізнесмену Едуарду Худайнатову, близькому до кремлівських структур.

Реклама

Через це франчайзингова мережа Shell в Україні опинилася під загрозою санкцій. Після повномасштабного вторгнення частку Худайнатова конфіскували, що фактично зруйнувало партнерську модель і призвело до повного виходу бренду Shell з українського ринку.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!