У Німеччині різниця між цінами на електромобілі та ДВЗ скоротилася менш ніж до 3000 євро — вперше в історії. За даними аналітика Фердинанда Дуденхеффера, раніше цей розрив був удвічі більшим. Тепер електромобілі стають не лише екологічною, а й вигідною альтернативою.
Секрет у тому, що ДВС зростає базова ціна, а знижки — мізерні. У електрокарів навпаки: ціни падають, а знижки досягають 17%. В результаті ринок реагує швидко: у січні-липні продажі електромобілів зросли, і майже половину сегмента зайняв Volkswagen Group з брендами VW, Skoda, Audi та Porsche.
BMW тримається другим, а Tesla зненацька скотилася на дев’яте місце. У липні вона взагалі опустилася на 14-й рядок. Причина — не лише конкуренція, а й іміджеві втрати, пов’язані із політичною активністю Ілона Маска.
Вперше за час спостережень електрокари реально починають конкурувати з ДВС не так на словах, а прайс-листах. І якщо Volkswagen утримає темп, це стане історичним моментом на шляху електрифікації Європи.