Компанія Ford Motor змінила свої плани щодо випуску нових електромобілів. Замість анонсованої раніше стратегії з акцентом на великі моделі автовиробник переорієнтується на більш компактні і бюджетні рішення. На цьому фоні дві ключові новинки – повнорозмірний електричний пікап та фургон E-Transit – отримали нову дату виходу.
Один з найочікуваніших проектів Ford – спадкоємець F-150 Lightning , який мав зійти з конвеєра на заводі BlueOval City у Теннессі, – затримується мінімум на рік. Тепер його запуск намічено на 2028 рік , а не на 2027-й, як планувалося раніше. Те саме стосується моделі E-Transit , виробництво якої в Огайо тепер очікується також у 2028 році.
У компанії пояснюють: поточні версії F-150 Lightning та E-Transit все ще відповідають запитам клієнтів, а коригування термінів – це відповідь на ринкові реалії та необхідність підвищення прибутковості.
На американському ринку електромобілів наростає конкуренція з боку китайських брендів. Вони агресивно знижують вартість виробництва та пропонують покупцям доступні моделі, що змушує таких гігантів, як Ford , переглядати підхід до ціноутворення та асортименту.
Генеральний директор компанії Джим Фарлі прямо заявив: “Чистий ринок електрокарів у США – це компактні автомобілі для повсякденних поїздок та міського використання”. Саме на такі моделі тепер робить ставку Ford.
Раніше компанія вже відмовилася від ідеї випуску трирядного електричного кросовера , вирішивши, що громіздкі та дорогі EV – не пріоритет у найближчій перспективі. Сегмент електромобілів та програмного забезпечення залишається для Ford джерелом фінансових втрат, які, за прогнозами, можуть сягнути 5,5 млрд доларів у 2025 році. До того ж виробник регулярно стикається з дорогими відгуками через проблеми з якістю.