Незважаючи на введене США 15-процентне мито на автомобілі з Європи, BMW підтвердив свій фінансовий прогноз на 2025 рік. Німецький автовиробник виграє рахунок потужної виробничої присутності в Америці: найбільший завод BMW розташований у США, а сама марка залишається найбільшим автоекспортером з країни за вартістю.
Компанія очікує, що нові тарифи знизять рентабельність автомобільного сегмента приблизно на 1,25 процентного пункту, тоді як у першій половині року втрати становили 1,5 п.п. п. У другому кварталі EBIT-маржа склала 5,4% — трохи нижче за очікування аналітиків, але все ще в межах запланованого коридору (5–7%).
На тлі падіння прибутку та перегляду прогнозів у Volkswagen та Mercedes-Benz BMW демонструє стійкість. Фінансовий директор Вальтер Мертль прямо зазначив: “Наша присутність у США допомагає нам стримувати наслідки тарифів”.