Компанія Volvo продовжує традиції безпеки, представивши новий мультиадаптивний ремінь безпеки. Ця система, що дебютує в повністю електричному EX60, використовує сучасні технології для поліпшення захисту пасажирів, адаптуючись до їхніх індивідуальних характеристик та умов руху.
Новий мультиадаптивний ремінь безпеки від Volvo використовує дані від внутрішніх і зовнішніх датчиків для забезпечення персоналізованого захисту. Ця технологія аналізує інформацію в реальному часі, що дає змогу адаптувати налаштування ременя залежно від зросту, ваги та положення пасажира. Наприклад, у разі серйозного зіткнення більша людина отримає більш високе налаштування навантаження ременя, що допоможе знизити ризик травми голови. Водночас пасажир менш значної статури під час легкого зіткнення отримає менше навантаження, що мінімізує ймовірність переломів.
Система значно збільшує кількість варіацій профілю обмеження навантаження з трьох до одинадцяти. Це розширення дає змогу оптимізувати роботу ременя для кожної конкретної ситуації. Сучасні паски безпеки контролюють силу, яку вони прикладають до тіла людини під час аварії, і новий пасок розширює ці можливості, використовуючи дані з різних датчиків, включно із зовнішніми та внутрішніми.
Важливою перевагою нового ременя є його здатність швидко аналізувати характеристики зіткнення, як-от напрямок і швидкість. Менш ніж за мить система автомобіля збирає інформацію про позу пасажира і обирає найбільш підходяще налаштування ременя. Це робить систему більш ефективною порівняно з традиційними рішеннями.
Новий ремінь безпеки інтегрується в ширшу екосистему безпеки Volvo. Він працює у зв’язці з подушками безпеки та системами допомоги водієві, що створює комплексний підхід до захисту пасажирів. Ремінь пройшов випробування в краш-лабораторії Центру безпеки Volvo, що підтверджує його надійність.
Аса Хаглунд, голова Центру безпеки автомобілів Volvo, зазначив, що мультиадаптивний ремінь безпеки являє собою значне оновлення відомого триточкового ременя, який був винайдений в 1959 році і врятував понад мільйон життів. Новий продукт демонструє, як компанія використовує дані в реальному часі для підвищення безпеки на дорозі.
Придбання вживаного автомобіля завжди пов'язане з ризиком. Зовні машина може виглядати доглянутою, але її реальний…
Volkswagen Golf восьмого покоління, що дебютував у 2019 році, став важливою віхою для європейського автопрому:…
Експерти Consumer Reports назвали три автомобілі, які у 2025 році виявилися найменш надійними серед усіх…
Осінь вважається одним із найнебезпечніших періодів для водіїв: часті дощі, туман і короткий світловий день…
Канада відмовилася від обов'язкової мети продажу 20% електромобілів до 2026 року, переглянувши стратегію через економічні…
Обмеження швидкості у містах, встановлене на рівні 50 км/год, часто викликає дискусії: чому саме ця…
Leave a Comment