Новини

Volvo представила мультиадаптивний ремінь безпеки нового покоління

Компанія Volvo продовжує традиції безпеки, представивши новий мультиадаптивний ремінь безпеки. Ця система, що дебютує в повністю електричному EX60, використовує сучасні технології для поліпшення захисту пасажирів, адаптуючись до їхніх індивідуальних характеристик та умов руху.

Новий мультиадаптивний ремінь безпеки від Volvo використовує дані від внутрішніх і зовнішніх датчиків для забезпечення персоналізованого захисту. Ця технологія аналізує інформацію в реальному часі, що дає змогу адаптувати налаштування ременя залежно від зросту, ваги та положення пасажира. Наприклад, у разі серйозного зіткнення більша людина отримає більш високе налаштування навантаження ременя, що допоможе знизити ризик травми голови. Водночас пасажир менш значної статури під час легкого зіткнення отримає менше навантаження, що мінімізує ймовірність переломів.

Система значно збільшує кількість варіацій профілю обмеження навантаження з трьох до одинадцяти. Це розширення дає змогу оптимізувати роботу ременя для кожної конкретної ситуації. Сучасні паски безпеки контролюють силу, яку вони прикладають до тіла людини під час аварії, і новий пасок розширює ці можливості, використовуючи дані з різних датчиків, включно із зовнішніми та внутрішніми.

Важливою перевагою нового ременя є його здатність швидко аналізувати характеристики зіткнення, як-от напрямок і швидкість. Менш ніж за мить система автомобіля збирає інформацію про позу пасажира і обирає найбільш підходяще налаштування ременя. Це робить систему більш ефективною порівняно з традиційними рішеннями.

Новий ремінь безпеки інтегрується в ширшу екосистему безпеки Volvo. Він працює у зв’язці з подушками безпеки та системами допомоги водієві, що створює комплексний підхід до захисту пасажирів. Ремінь пройшов випробування в краш-лабораторії Центру безпеки Volvo, що підтверджує його надійність.

Аса Хаглунд, голова Центру безпеки автомобілів Volvo, зазначив, що мультиадаптивний ремінь безпеки являє собою значне оновлення відомого триточкового ременя, який був винайдений в 1959 році і врятував понад мільйон життів. Новий продукт демонструє, як компанія використовує дані в реальному часі для підвищення безпеки на дорозі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volvo

Останні записи

Toyota Corolla 2026 отримала нові кольори та гібридні версії

Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…

03.12.2025

Топ-6 кросоверів, які власники не хочуть продавати понад 15 років

Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…

03.12.2025

Volvo і Polestar закликають не відкладати заборону на продаж авто з ДВЗ у Європі

У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…

03.12.2025

Mercedes-Benz представив прототип електромотора потужністю до 1000 к.с.

На початку грудня автомобільні видання повідомили про прорив: компанія YASA, що належить Mercedes-Benz, показала прототип…

03.12.2025

Експерт назвав три кросовери, які найчастіше підводять власників

Land Rover, Volkswagen і Peugeot часто потрапляють у списки найненадійніших кросоверів, і автоексперт пояснює чому.…

03.12.2025

Mercedes готує семимісний електрокросовер із запасом ходу до 673 км (ФОТО)

Німецький виробник Mercedes продовжує розширювати лінійку електрокарів: помічено прототип нового семимісного електрокросовера з трьома рядами…

03.12.2025