У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Німеччина хоче відстрочити заборону, а автоконцерни Volvo і Polestar виступають за її дотримання.
Керівництво цих брендів попереджає: відтермінування послабить перехід на електромобілі та послабить позиції європейського автопрому перед китайськими виробниками. На їхню думку, Німеччина намагається вирішити внутрішні проблеми, а Китай швидко розвиває електрокари, тому будь-яка затримка посилить конкурента.
Глава Volvo порівняв ситуацію з впровадженням ременів безпеки та каталітичних нейтралізаторів – ефективність забезпечили саме обов’язкові норми. Технології електромобілів розвиваються швидко, і сумніватися в досяжності термінів немає підстав.
Polestar попереджає про ризик втрати сотень тисяч робочих місць у Європі, якщо перехід на електрокари затягнеться. Перегляд плану 2022 року вони порівнюють із марним перенесенням фінішу марафону.
Volvo підкреслює, що їхня позиція незалежна від китайського власника Geely і ґрунтується на шведських корпоративних цінностях. Суперечка стала не тільки технічною, а й питанням стратегії: зберегти існуючу індустріальну модель чи прискорити електрифікацію, щоб залишатися конкурентоспроможними у світі.
Купуючи нові шини, водії часто очікують, що вони відслужать увесь заявлений ресурс, але на практиці…
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…
З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…
Leave a Comment