Land Rover, Volkswagen і Peugeot часто потрапляють у списки найненадійніших кросоверів, і автоексперт пояснює чому.
Land Rover Discovery 2 і 3 покоління мають постійні проблеми з електронікою та трансмісією. Після 100 тис. км у бензинового мотора 3.0 з’являється великий “масложор”, ламаються фазообертачі й частіше виходить з ладу система охолодження.
Volkswagen Tiguan 1 покоління теж не відзначається надійністю. Турбодвигуни 1.4, 1.8 і 2.0 TSI швидко починають витрачати багато масла та часто потребують ремонту вже до 100 тис. км. Турбіна рідко живе довше ніж 150-180 тис. км, а автоматична коробка поступається в надійності класичному “автомату”. Також зустрічається корозія кузова й підвіски.
Peugeot 2008 1 покоління має слабкі двигуни. У 1.6 EP6 ланцюг ГРМ розтягується вже на 50-80 тис. км. У 1.2 EB2 ремінь ГРМ працює в маслі й швидко зношується, що може спричинити серйозні поломки до 100-120 тис. км. У цілому двигуни Peugeot рідко проходять понад 200 тис. км без капремонту.
Експерт радить не купувати ці моделі заради економії – у майбутньому ремонт може коштувати значно дорожче.
Німецький виробник Mercedes продовжує розширювати лінійку електрокарів: помічено прототип нового семимісного електрокросовера з трьома рядами…
Європейська комісія може переглянути плани повної відмови від автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння після 2035…
Honda CR-V актуального покоління продається з 2022 року і наразі отримує точкові оновлення в залежності…
Багато людей думають, що кабріолет узимку - це "холодильник на колесах". Насправді сучасні моделі з…
Продажі нових автомобілів в Україні продемонстрували значне зростання, збільшившись на 58%. Листопад став найуспішнішим місяцем…
Дата виходу шостого покоління кросовера Kia Sportage ще не визначена, але очікується, що прем'єра відбудеться…
Leave a Comment