Land Rover, Volkswagen і Peugeot часто потрапляють у списки найненадійніших кросоверів, і автоексперт пояснює чому.
Land Rover Discovery 2 і 3 покоління мають постійні проблеми з електронікою та трансмісією. Після 100 тис. км у бензинового мотора 3.0 з’являється великий “масложор”, ламаються фазообертачі й частіше виходить з ладу система охолодження.
Volkswagen Tiguan 1 покоління теж не відзначається надійністю. Турбодвигуни 1.4, 1.8 і 2.0 TSI швидко починають витрачати багато масла та часто потребують ремонту вже до 100 тис. км. Турбіна рідко живе довше ніж 150-180 тис. км, а автоматична коробка поступається в надійності класичному “автомату”. Також зустрічається корозія кузова й підвіски.
Peugeot 2008 1 покоління має слабкі двигуни. У 1.6 EP6 ланцюг ГРМ розтягується вже на 50-80 тис. км. У 1.2 EB2 ремінь ГРМ працює в маслі й швидко зношується, що може спричинити серйозні поломки до 100-120 тис. км. У цілому двигуни Peugeot рідко проходять понад 200 тис. км без капремонту.
Експерт радить не купувати ці моделі заради економії – у майбутньому ремонт може коштувати значно дорожче.
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…
З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…
Багато українських водіїв під час зупинки поліцією починають панікувати та беззаперечно виконують усі вимоги інспекторів,…
Leave a Comment