На початку грудня автомобільні видання повідомили про прорив: компанія YASA, що належить Mercedes-Benz, показала прототип електромотора з аксіальним магнітним потоком, який може видавати до 1000 к.с. на одне колесо. Чотири такі мотори на машині теоретично забезпечують 4000 к.с. – рівень, порівняний з авіаційними двигунами.
Особливість YASA – аксіальна схема, придумана ще в XIX столітті, але завдяки сучасним матеріалам і технологіям вона стала компактною і дуже ефективною. Прототип вагою 12,7 кг показав рекордну питомо потужність 59 кВт/кг. Для порівняння, найкращі радіальні мотори поступаються втричі.
Разом із двигуном розробили новий інвертор: 15 кг, 1500 кВт потужності і питомо 100 кВт/кг – майже вдвічі краще, ніж у конкурентів. Це дозволяє створити “вбудований двигун з нейтральною масою”, що не ускладнює керованість авто.
Ще один плюс – висока енергоефективність. Рекуперативне гальмування настільки ефективне, що можна зменшити або навіть прибрати задні механічні гальма. Технологія зараз на ранніх випробуваннях, а деталі обіцяють розкрити до 2026 року.
Зима - справжнє випробування для власників дизельних авто: двигун на важкому паливі прогрівається повільніше, ніж…
Компактні преміальні кросовери вирізняються поєднанням привабливого дизайну, якісних матеріалів салону, сучасних функцій та високої залишкової…
Купуючи нові шини, водії часто очікують, що вони відслужать увесь заявлений ресурс, але на практиці…
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
Leave a Comment