Categories: Новини

Що готують депутати водіям нерозмитнених авто

На розгляді у Верховній Раді знаходяться два законопроекти, які стосуються ввезення автомобілів з іноземною реєстрацією в Україні, пише Ubr.ua.

Головна депутатська ініціатива полягає в тому, щоб встановити жорсткі правила ввезення «євро блях», тим самим перекривши популярні схемами транзитного та тимчасового ввезення.

Тут все – і величезні штрафи за єврономери, і обов’язкова реєстрація таких автомобілів. Також поліція отримає право зупиняти «євробляхи» для перевірки дотримання митних правил, а митники зможуть штрафувати власників таких авто заочно.

Інший момент – це те, що депутатська ініціатива дещо спрощує і здешевлює порядок легального розмитнення автомобілів.

Пропонується встановити єдину формулу розрахунку акцизного збору для легкових автомобілів, яка дійсно трохи знижує податкове навантаження на ввезення і усуває градацію, засновану на віці авто і об’ємі двигуна.

Акцизний податок для ввезених в Україну авто з бензиновим двигуном буде 50 євро, для авто на дизелі – 75 євро. До базових ставок будуть застосовані коефіцієнти двигуна і віку. Показник об’єму двигуна буде ділитися на 1000.

Ставки акцизного збору на ввезення легкових автомобілів з пробігом (без урахування тимчасових пільг) в євро буде виглядати наступним чином:

Під нові ставки підпадуть і автосалони. Вони також будуть ввозити автомобілі за меншими ставками. Але різниця тут незначна.

Але якщо врахувати пільгові акцизи, які діють на ввезення вживаних автомобілів до 31 грудня, то ситуація тут неоднозначна. Адже тільки деякі автомобілі з новими законами стане ввозити дешевше, в той час як практично всі істотно подорожчають.

Наприклад, за 2-літровий дизель 2008 року випуску доведеться сплатити в казну € 1,5 тис. акцизного збору, якщо зараз сума становить трохи більше €600.

Пільгові та пропоновані ставки акцизного збору на ввезення легкових автомобілів з пробігом, євро:

Але передбачувані закони так і не відповідаю на головне питання, що саме робити з «євробляхами», які вже в Україні.

Згідно з новими ініціативами, тимчасове використання їх протягом року можливо тільки за умови реєстрації в 10-денний термін після перетину кордону.

При цьому сам порядок реєстрації ще тільки повинен розробити Кабмін. І яким би він не був, це не зробить «євробляхи» легальними.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні за незаконну зміну фар водії можуть залишитися без прав

В Україні водії все частіше потрапляють під адміністративну відповідальність не лише через штрафи, а й…

03.09.2025

Toyota розкрила комплектації RAV4 2026 року

Японська компанія нещодавно представила кросовер Toyota RAV4 2026 нового покоління. Тепер виробник розпочав підготовку автомобіля…

03.09.2025

Надійність понад все: японські SUV випереджають німецькі в довгостроковій експлуатації

Преміальні позашляховики поєднують комфорт, продуктивність і престиж, але для багатьох покупців вирішальним фактором залишається надійність.…

03.09.2025

Volkswagen представить свій новий бюджетний електрокросовер

Volkswagen готує до прем’єри новий електричний кросовер, який стане найдоступнішим SUV у лінійці бренду. Його…

03.09.2025

Чи дозволено проїжджати на червоне, якщо світлофор не працює

У житті водія трапляються ситуації, коли світлофор не працює або показує одночасно кілька сигналів, створюючи…

03.09.2025

Opel показав Corsa GSE Vision Gran Turismo: 800 к.с. і розгін за 2 секунди

Opel готує світову прем'єру концептуальної моделі Corsa GSE Vision Gran Turismo 2025, яку представлять на…

03.09.2025