Categories: Новини

Що готують депутати водіям нерозмитнених авто

На розгляді у Верховній Раді знаходяться два законопроекти, які стосуються ввезення автомобілів з іноземною реєстрацією в Україні, пише Ubr.ua.

Головна депутатська ініціатива полягає в тому, щоб встановити жорсткі правила ввезення «євро блях», тим самим перекривши популярні схемами транзитного та тимчасового ввезення.

Тут все – і величезні штрафи за єврономери, і обов’язкова реєстрація таких автомобілів. Також поліція отримає право зупиняти «євробляхи» для перевірки дотримання митних правил, а митники зможуть штрафувати власників таких авто заочно.

Інший момент – це те, що депутатська ініціатива дещо спрощує і здешевлює порядок легального розмитнення автомобілів.

Пропонується встановити єдину формулу розрахунку акцизного збору для легкових автомобілів, яка дійсно трохи знижує податкове навантаження на ввезення і усуває градацію, засновану на віці авто і об’ємі двигуна.

Акцизний податок для ввезених в Україну авто з бензиновим двигуном буде 50 євро, для авто на дизелі – 75 євро. До базових ставок будуть застосовані коефіцієнти двигуна і віку. Показник об’єму двигуна буде ділитися на 1000.

Ставки акцизного збору на ввезення легкових автомобілів з пробігом (без урахування тимчасових пільг) в євро буде виглядати наступним чином:

Під нові ставки підпадуть і автосалони. Вони також будуть ввозити автомобілі за меншими ставками. Але різниця тут незначна.

Але якщо врахувати пільгові акцизи, які діють на ввезення вживаних автомобілів до 31 грудня, то ситуація тут неоднозначна. Адже тільки деякі автомобілі з новими законами стане ввозити дешевше, в той час як практично всі істотно подорожчають.

Наприклад, за 2-літровий дизель 2008 року випуску доведеться сплатити в казну € 1,5 тис. акцизного збору, якщо зараз сума становить трохи більше €600.

Пільгові та пропоновані ставки акцизного збору на ввезення легкових автомобілів з пробігом, євро:

Але передбачувані закони так і не відповідаю на головне питання, що саме робити з «євробляхами», які вже в Україні.

Згідно з новими ініціативами, тимчасове використання їх протягом року можливо тільки за умови реєстрації в 10-денний термін після перетину кордону.

При цьому сам порядок реєстрації ще тільки повинен розробити Кабмін. І яким би він не був, це не зробить «євробляхи» легальними.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автоексперт розповів, як правильно вибрати зимові шини

Автоексперт пояснив, як правильно обирати зимові шини. За його словами, насамперед варто визначитися з типом…

24.10.2025

Перші рендери нового Nissan Tekton, який замінить Renault Duster

Тривале очікування нової бюджетної SUV-моделі Nissan добігає кінця. Японський автовиробник анонсував новий кросовер, який буде…

24.10.2025

Як подовжити термін служби автомобільних шин: п’ять порад експерта

З часом навіть найякісніші автомобільні шини зношуються, втрачаючи свої властивості та безпечність. Проте їхній термін…

24.10.2025

Які шини вважаються зимовими та який штраф загрожує за порушення

Зимові шини - це ті, на маркуванні яких одночасно присутні два знаки: гірська вершина з…

24.10.2025

Електромобілі захоплюють Європу: прогноз до кінця 2025 року

За прогнозом консалтингової компанії Inovev, до кінця 2025 року в Європі буде близько 15 мільйонів…

24.10.2025

Що треба знати водіям про огляд автомобіля поліцією

Поверхнева перевірка автомобіля поліцією - це законний захід, який не можна плутати з бажанням інспектора…

24.10.2025