Categories: Новини

Що готують депутати водіям нерозмитнених авто

Share

На розгляді у Верховній Раді знаходяться два законопроекти, які стосуються ввезення автомобілів з іноземною реєстрацією в Україні, пише Ubr.ua.

Головна депутатська ініціатива полягає в тому, щоб встановити жорсткі правила ввезення «євро блях», тим самим перекривши популярні схемами транзитного та тимчасового ввезення.

Тут все – і величезні штрафи за єврономери, і обов’язкова реєстрація таких автомобілів. Також поліція отримає право зупиняти «євробляхи» для перевірки дотримання митних правил, а митники зможуть штрафувати власників таких авто заочно.

Інший момент – це те, що депутатська ініціатива дещо спрощує і здешевлює порядок легального розмитнення автомобілів.

Пропонується встановити єдину формулу розрахунку акцизного збору для легкових автомобілів, яка дійсно трохи знижує податкове навантаження на ввезення і усуває градацію, засновану на віці авто і об’ємі двигуна.

Акцизний податок для ввезених в Україну авто з бензиновим двигуном буде 50 євро, для авто на дизелі – 75 євро. До базових ставок будуть застосовані коефіцієнти двигуна і віку. Показник об’єму двигуна буде ділитися на 1000.

Ставки акцизного збору на ввезення легкових автомобілів з пробігом (без урахування тимчасових пільг) в євро буде виглядати наступним чином:

Під нові ставки підпадуть і автосалони. Вони також будуть ввозити автомобілі за меншими ставками. Але різниця тут незначна.

Але якщо врахувати пільгові акцизи, які діють на ввезення вживаних автомобілів до 31 грудня, то ситуація тут неоднозначна. Адже тільки деякі автомобілі з новими законами стане ввозити дешевше, в той час як практично всі істотно подорожчають.

Наприклад, за 2-літровий дизель 2008 року випуску доведеться сплатити в казну € 1,5 тис. акцизного збору, якщо зараз сума становить трохи більше €600.

Пільгові та пропоновані ставки акцизного збору на ввезення легкових автомобілів з пробігом, євро:

Але передбачувані закони так і не відповідаю на головне питання, що саме робити з «євробляхами», які вже в Україні.

Згідно з новими ініціативами, тимчасове використання їх протягом року можливо тільки за умови реєстрації в 10-денний термін після перетину кордону.

При цьому сам порядок реєстрації ще тільки повинен розробити Кабмін. І яким би він не був, це не зробить «євробляхи» легальними.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Geely Atlas відкрився на шпигунських знімках

Оновлений Geely Atlas сфотографували без камуфляжу. Кросовер Atlas, відомий у Китаї як Boyue L, змінив…

03.05.2024

BMW прогнозує спад продажу дизельних автомобілів

У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов'язано з тим, що правила…

03.05.2024

Українські поліцейські отримали новенькі кросовери Mazda (Фото)

Уряд Франції виявив підтримку українській поліції, передавши силовому відомству 13 нових автомобілів марки Mazda. Цей…

03.05.2024

Єврокомісія вимагає більше даних від китайських автовиробників

Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…

03.05.2024

Як водіям у “Дії“ отримати копії документів

За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…

03.05.2024

З 4 травня учбові транспортні засоби позначатимуть по-новому

Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…

03.05.2024