Categories: Новини

Що готують депутати водіям нерозмитнених авто

Share

На розгляді у Верховній Раді знаходяться два законопроекти, які стосуються ввезення автомобілів з іноземною реєстрацією в Україні, пише Ubr.ua.

Головна депутатська ініціатива полягає в тому, щоб встановити жорсткі правила ввезення «євро блях», тим самим перекривши популярні схемами транзитного та тимчасового ввезення.

Тут все – і величезні штрафи за єврономери, і обов’язкова реєстрація таких автомобілів. Також поліція отримає право зупиняти «євробляхи» для перевірки дотримання митних правил, а митники зможуть штрафувати власників таких авто заочно.

Інший момент – це те, що депутатська ініціатива дещо спрощує і здешевлює порядок легального розмитнення автомобілів.

Пропонується встановити єдину формулу розрахунку акцизного збору для легкових автомобілів, яка дійсно трохи знижує податкове навантаження на ввезення і усуває градацію, засновану на віці авто і об’ємі двигуна.

Акцизний податок для ввезених в Україну авто з бензиновим двигуном буде 50 євро, для авто на дизелі – 75 євро. До базових ставок будуть застосовані коефіцієнти двигуна і віку. Показник об’єму двигуна буде ділитися на 1000.

Ставки акцизного збору на ввезення легкових автомобілів з пробігом (без урахування тимчасових пільг) в євро буде виглядати наступним чином:

Під нові ставки підпадуть і автосалони. Вони також будуть ввозити автомобілі за меншими ставками. Але різниця тут незначна.

Але якщо врахувати пільгові акцизи, які діють на ввезення вживаних автомобілів до 31 грудня, то ситуація тут неоднозначна. Адже тільки деякі автомобілі з новими законами стане ввозити дешевше, в той час як практично всі істотно подорожчають.

Наприклад, за 2-літровий дизель 2008 року випуску доведеться сплатити в казну € 1,5 тис. акцизного збору, якщо зараз сума становить трохи більше €600.

Пільгові та пропоновані ставки акцизного збору на ввезення легкових автомобілів з пробігом, євро:

Але передбачувані закони так і не відповідаю на головне питання, що саме робити з «євробляхами», які вже в Україні.

Згідно з новими ініціативами, тимчасове використання їх протягом року можливо тільки за умови реєстрації в 10-денний термін після перетину кордону.

При цьому сам порядок реєстрації ще тільки повинен розробити Кабмін. І яким би він не був, це не зробить «євробляхи» легальними.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт пояснив, чому густе масло може пошкодити ваш двигун

Деякі водії вважають, що густіша моторна олива краще захищає двигун. Це здається логічним — більше…

06.04.2025

Топ-10 найнадійніших кросоверів і позашляховиків, які служитимуть дуже довго

Придбання універсального сімейного автомобіля – це важливе рішення, яке вимагає ретельного підходу. Вибір нової машини,…

06.04.2025

Як українцям захистити свої авто від незаконної евакуації зі дворів

У Києві почали забирати автомобілі зі дворів житлових будинків. Про це розповів експерт з енергетики…

06.04.2025

Через нові тарифи Трампа: як подорожчають американські машини в Україні

Президент США Дональд Трамп з початку 2025 року двічі намагався ввести 25%-ні тарифи на імпортні…

05.04.2025

Що варто перевірити при покупці автомобіля з пробігом, щоб не помилитися

При покупці вживаного автомобіля важливо враховувати ряд ризиків, про які часто не задумуються потенційні власники,…

05.04.2025

Ознаки перегріву автоматичної коробки передач і до чого це призводить

АКПП вимагає акуратного ставлення й регулярного обслуговування. Інакше існує ризик перегріву, який може призвести до…

05.04.2025