В Україні вигадали новий спосіб боротьби з нелегальними перевізниками. Якщо водій працює без ліцензії і був спійманий на гарячому двічі за рік, то він ризикує залишитися без машини, повідомляє ТСН.
Такою ідеєю найбільше обурилися легальні служби таксі. Вони побоюються, що в разі схвалення відповідного законопроекту перевірятимуть саме “офіціалів”, а нелегали й далі їздитимуть непокараними. Тому асоціація таксистів погрожує всеукраїнським страйком.
Підняти штрафи в 100 разів та конфісковувати автомобілі в таксистів. Якщо водій працює без ліцензії і був спійманий на гарячому двічі за рік, то ризикує залишитися без машини. Такою ідеєю найбільше обурилися легальні служби таксі.
Валерій – столичний таксист. П’ятий рік за кермом власної автівки заробляє собі на життя. “Все життя возив керівництво, тепер доводиться заробляти”, – каже він. Касового апарата в нього немає – таксист не приховує, що він нелегал. Замовлення отримує від диспетчерських служб, платить їм 10% і виходити з тіні не збирається. “Людина захворіла, не працює, а податок має платити”, – пояснює він.
Боротися з такими, як Валерій, держава намагається вже два десятки років посиленням штрафів і вимог до автомобіля. Це не допомогло, тому вирішили завернути гайки ще. “При виявленні в черговий раз такого порушення протягом року буде призводити або до штрафу максимально 170 тисяч гривень, або конфіскація транспортного засобу”, – пояснив начальник департаменту Міністерства інфраструктури України Віктор Сасін.
Найбільше таким новаціям обурилися легальні таксисти. Руслан показує всі атрибути справжнього таксі: касовий апарат, таксометр та всі дозвільні документи. Проте причепитися перевіряльники можуть до будь-якої дрібниці – і забрати авто. А нелегалів і далі не чіпатимуть, побоюється власник служби таксі. “Які шанси, що це таксі їде? Його ніхто не зупинить і не спитає. Давайте спочатку відрегулюємо ринок перевезень, а потім будемо вимагати з усіх”, – пропонує Руслан Гошовський.
40 млрд гривень щороку – тіньовий обіг у сфері пасажирських перевезень. Це підрахували в асоціації таксистів. Кількість нелегалів лише зростає, а з ними зростає і кількість аварій, постраждалих і жертв. Щодня українські таксі перевозять 2 млн пасажирів, і у жодного з них немає стопроцентної гарантії про безпечну доставку в пункт призначення.
Асоціації та профспілки таксистів погрожують всеукраїнським страйком за спроби конфісковувати авто. Автори законопроекту переконують, що ловитимуть лише перевізників без ліцензії. Нелегал Валерій випромінює спокій. “Знімаємо шашки – і ви не бачите, таксист я чи не таксист, от і все. Продовжуємо працювати далі”, – каже він. Нині ринок послуг таксі регулюють виключно пасажири – обирає кожен сам власним гаманцем.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
View Comments
Боротися з такими, як Валерій, держава намагається вже два десятки років - Они не с ними борятся. Их жаба давит, что человек что то зарабатывает, а они с этого ничего не имеют. Другой причины для украинских чиновников нет! Вся их "законотворческая" деятельность подчинена одному - побольше отнять и как можно меньше давать!