В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор групи А-95 Сергій Куюн. Після втрати Кременчуцького НПЗ країна покладається на імпорт, але його обсяги впали: у жовтні поставили на 15% менше, ніж торік, а частина АЗС повідомляла про перебої.
На ринок одночасно вдарили кілька факторів. Через диверсію угорський MOL майже припинив постачання. Литовський Orlen був на ремонті весь жовтень. Погода ускладнила доставку водним транспортом, а власного виробництва немає. Додатково проблему посилили санкції: у Сербії зупинився НПЗ “Газпрому”, і країна забирає великі обсяги дизелю з Констанци, конкуруючи з Україною. MOL також переорієнтувався на інші ринки. З 21 листопада набувають чинності санкції США проти “Лукойла” та “Роснефті”, що може зупинити заводи в Болгарії та Румунії – ще мінус постачання.
Ціни на дизель у Європі зросли на 6 грн/л, в Україні – більш ніж на 2 грн/л, і потенціал росту ще 2-3 грн/л є. Проте більший ризик – можливий дефіцит. Експерти нагадують про кризу 2022 року й закликають спростити перетин кордону бензовозами та розблокувати залізничні вузли на кордоні. Це має допомогти стабілізувати ринок та не допустити перебоїв із пальним.
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…
Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…
При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…
Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Leave a Comment