З 2021 року в більшості європейських країн Toyota Corolla пропонується виключно з гібридною силовою установкою, хоча для експорту все ще доступні два варіанти двигунів. У Японії модель представлена єдиною гібридною конфігурацією: 1.8-літровий бензиновий двигун на 98 к.с. працює в парі з електромотором потужністю 95 к.с. (185 Нм). Також доступна система повного приводу E-Four із додатковим електродвигуном на задній осі (41 к.с., 84 Нм).
Раніше доступні версії з турбованим 1.2-літровим мотором і механічним повним приводом були зняті з виробництва понад два роки тому. Тепер компанія також відмовилась від атмосферних 1.5- та 2.0-літрових двигунів, включаючи спортивні варіанти з позначенням Sport. Натомість модель 2025 року отримає в базовій комплектації світлодіодні фари й ліхтарі, передній і задній відеореєстратори, систему моніторингу «сліпих» зон і електричне стоянкове гальмо.
Перехід на гібриди трохи підвищив вартість авто: базова комплектація подорожчала на 139 тисяч єн (приблизно 960 доларів), а максимальна доплата становить 232 тисячі єн (1600 доларів). Вартість Toyota Corolla на японському ринку стартує з 2,28 мільйона єн (близько 15,7 тисячі доларів) і сягає 3,4 мільйона єн (приблизно 23,5 тисячі доларів) за повнопривідну версію з кузовом універсал і спортивним пакетом.