2022 року Європу облетіло відео, на якому сер Род Стюарт своїми руками ремонтував дорожнє полотно. Це сталося після того, як у машини швидкої допомоги, яка їхала на виклик, урвалась шина. “Мій Ferrari взагалі не може тут проїхати”, – поскаржився він тоді. Але тепер поганим британським дорогам настав кінець.
Група вчених з Університету Суонсі, Королівського коледжу Лондона та Google Cloud розробила інноваційне дорожнє покриття — бітум, що самовідновлюється, який закладає тріщини в міру їх появи, запобігаючи появі вибоїн.
У ході випробувань технологічний матеріал затягував невеликі тріщини протягом години після їхнього утворення. Один із розробників зазначив, що таким чином можна продовжити термін служби поверхні на 30%.
Для створення бітуму, що самовідновлюється, дослідники змішали його з мікроскопічними пористими спорами рослин, просоченими переробленими маслами. Коли дорожнє покриття стискається під вагою транспорту, що проїжджає, суперечки видавлюються, а масло потрапляє в тріщини. Олія розм’якшує бітум настільки, що він може текти і «запечатувати» тріщини.
Вчені використовували машинне навчання – форму штучного інтелекту – для моделювання руху органічних молекул у бітумі та імітації поведінки інноваційного матеріалу, щоб побачити, як він реагує на нові дефекти дорожнього полотна. На думку дослідників, вже у найближчі два роки стане можливим використання цього матеріалу на британських дорогах.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment