Електромобілі в Європі стрімко позбуваються статусу “дорогих іграшок”. За даними економіста Фердинанда Дуденхеффера, різниця у вартості між електрокарами та машинами з ДВЗ скоротилася до рекордно низького рівня – лише 1600 євро, тоді як ще у 2024 році вона перевищувала 7500 євро.
Основною причиною такого зближення стали масштабні знижки. За рік середній розмір дисконту на електромобілі зріс із 12,9% до 19%. Багато виробників – серед них BMW, Kia, Opel і китайський BYD – суттєво зменшили ціни, іноді навіть на десятки тисяч євро, щоб активізувати продажі. На ринку також зросла частка демонстраційних авто, машин із “нульовим пробігом” і доступніших модифікацій.
Tesla представила спрощену версію Model Y, а BMW випустила компактний Mini Electric, що ще більше підштовхнуло тенденцію до здешевлення. Відновлення попиту на невеликі міські моделі класів А і В лише прискорює вирівнювання вартості.
Аналітики впевнені: процес уже незворотний. Збільшення масштабів виробництва та локалізація китайських брендів у Європі зменшать собівартість і транспортні витрати. За прогнозом Дуденхеффера, через два роки ціни на електрокари повністю зрівняються з бензиновими та дизельними аналогами, остаточно руйнуючи міф про “дорогу електрику”.
У сегменті доступних автомобілів завжди великий попит, адже саме тут обертаються основні гроші та ухвалюються…
Дослідження німецької автомобільної групи ADAC виявило значні відмінності в терміні служби акумуляторів автомобілів з гібридними…
Останніми роками спортивні автомобілі втрачають колишню емоційність. Навіть керуючи BMW, Porsche чи Mercedes-AMG, багато водіїв…
Щоб шини служили довго і не псувалися під час зберігання у квартирі, важливо дотримуватися кількох…
Поки американські автолюбителі обирають між Ford, Toyota та Tesla, існує цілий світ дивовижних машин, про…
Стоянкове гальмо, або «ручник», призначене для фіксації автомобіля після зупинки — щоб він не покотився…
Leave a Comment