Електромобілі в Європі стрімко позбуваються статусу “дорогих іграшок”. За даними економіста Фердинанда Дуденхеффера, різниця у вартості між електрокарами та машинами з ДВЗ скоротилася до рекордно низького рівня – лише 1600 євро, тоді як ще у 2024 році вона перевищувала 7500 євро.
Основною причиною такого зближення стали масштабні знижки. За рік середній розмір дисконту на електромобілі зріс із 12,9% до 19%. Багато виробників – серед них BMW, Kia, Opel і китайський BYD – суттєво зменшили ціни, іноді навіть на десятки тисяч євро, щоб активізувати продажі. На ринку також зросла частка демонстраційних авто, машин із “нульовим пробігом” і доступніших модифікацій.
Tesla представила спрощену версію Model Y, а BMW випустила компактний Mini Electric, що ще більше підштовхнуло тенденцію до здешевлення. Відновлення попиту на невеликі міські моделі класів А і В лише прискорює вирівнювання вартості.
Аналітики впевнені: процес уже незворотний. Збільшення масштабів виробництва та локалізація китайських брендів у Європі зменшать собівартість і транспортні витрати. За прогнозом Дуденхеффера, через два роки ціни на електрокари повністю зрівняються з бензиновими та дизельними аналогами, остаточно руйнуючи міф про “дорогу електрику”.
У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…
Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
Leave a Comment