Продаж німецьких електромобілів у Китаї продовжує знижуватися. У 2024 році їхня сумарна частка на ринку електрокарів впала до 5%, тоді як роком раніше вона становила 6,5%. Китайські виробники, такі як BYD, Geely та Chery , демонструють стрімке зростання, залишаючи позаду європейські бренди.
Volkswagen залишається лідером серед німецьких компаній, збільшивши продаж своєї серії ID. на 17%. Однак це нижче за темпи зростання ринку, який загалом зріс на 27%. BMW, Audi та Mercedes зафіксували падіння продажів на 25%, а у Porsche попит скоротився більш ніж удвічі.
Однією з причин став стрімкий розвиток китайських технологій . Автомобілі місцевих брендів тепер пропонують кращу витрату палива , потужні акумулятори та просунуті системи керування , залишаючись при цьому доступними за ціною. Наприклад, Xiaomi SU7 виявився значно дешевшим Porsche Taycan , але при цьому швидко завоював популярність.
Експерти вважають, що німецьким брендам доведеться адаптуватись, якщо вони хочуть зберегти місце на китайському ринку електромобілів.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment