Продаж німецьких електромобілів у Китаї продовжує знижуватися. У 2024 році їхня сумарна частка на ринку електрокарів впала до 5%, тоді як роком раніше вона становила 6,5%. Китайські виробники, такі як BYD, Geely та Chery , демонструють стрімке зростання, залишаючи позаду європейські бренди.
Volkswagen залишається лідером серед німецьких компаній, збільшивши продаж своєї серії ID. на 17%. Однак це нижче за темпи зростання ринку, який загалом зріс на 27%. BMW, Audi та Mercedes зафіксували падіння продажів на 25%, а у Porsche попит скоротився більш ніж удвічі.
Однією з причин став стрімкий розвиток китайських технологій . Автомобілі місцевих брендів тепер пропонують кращу витрату палива , потужні акумулятори та просунуті системи керування , залишаючись при цьому доступними за ціною. Наприклад, Xiaomi SU7 виявився значно дешевшим Porsche Taycan , але при цьому швидко завоював популярність.
Експерти вважають, що німецьким брендам доведеться адаптуватись, якщо вони хочуть зберегти місце на китайському ринку електромобілів.
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Leave a Comment