Продаж німецьких електромобілів у Китаї продовжує знижуватися. У 2024 році їхня сумарна частка на ринку електрокарів впала до 5%, тоді як роком раніше вона становила 6,5%. Китайські виробники, такі як BYD, Geely та Chery , демонструють стрімке зростання, залишаючи позаду європейські бренди.
Volkswagen залишається лідером серед німецьких компаній, збільшивши продаж своєї серії ID. на 17%. Однак це нижче за темпи зростання ринку, який загалом зріс на 27%. BMW, Audi та Mercedes зафіксували падіння продажів на 25%, а у Porsche попит скоротився більш ніж удвічі.
Однією з причин став стрімкий розвиток китайських технологій . Автомобілі місцевих брендів тепер пропонують кращу витрату палива , потужні акумулятори та просунуті системи керування , залишаючись при цьому доступними за ціною. Наприклад, Xiaomi SU7 виявився значно дешевшим Porsche Taycan , але при цьому швидко завоював популярність.
Експерти вважають, що німецьким брендам доведеться адаптуватись, якщо вони хочуть зберегти місце на китайському ринку електромобілів.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment