Продаж німецьких електромобілів у Китаї продовжує знижуватися. У 2024 році їхня сумарна частка на ринку електрокарів впала до 5%, тоді як роком раніше вона становила 6,5%. Китайські виробники, такі як BYD, Geely та Chery , демонструють стрімке зростання, залишаючи позаду європейські бренди.
Volkswagen залишається лідером серед німецьких компаній, збільшивши продаж своєї серії ID. на 17%. Однак це нижче за темпи зростання ринку, який загалом зріс на 27%. BMW, Audi та Mercedes зафіксували падіння продажів на 25%, а у Porsche попит скоротився більш ніж удвічі.
Однією з причин став стрімкий розвиток китайських технологій . Автомобілі місцевих брендів тепер пропонують кращу витрату палива , потужні акумулятори та просунуті системи керування , залишаючись при цьому доступними за ціною. Наприклад, Xiaomi SU7 виявився значно дешевшим Porsche Taycan , але при цьому швидко завоював популярність.
Експерти вважають, що німецьким брендам доведеться адаптуватись, якщо вони хочуть зберегти місце на китайському ринку електромобілів.
Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…
З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…
Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…
BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…
Коли хтось говорить про електромобілі, існує одна тема, яку намагаються оминати – пробіг. У мережі…
2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…
Leave a Comment