Volkswagen зіштовхнувся із труднощами на світовому ринку, оголосивши, що не представить нових електромобілів до 2026 року. Таке рішення може негативно вплинути на конкурентоспроможність бренду, особливо на тлі стрімкого зростання популярності електромобілів у Китаї та сильних позицій місцевих виробників, таких як BYD та Xiaomi.
2024 став непростим для німецького автовиробника. Страйки співробітників, погрози закриття заводів та скорочення бюджету серйозно вдарили по компанії. Зараз Volkswagen пропонує у США лише дві моделі електромобілів: ID.4 та ID.Buzz. ID.4 не виправдав сподівань у боротьбі з Tesla, а ID.Buzz залишається нішевим продуктом, що не впливає на загальні обсяги продажу.
Щоб зміцнити позиції у Китаї, Volkswagen створює спільне підприємство з XPeng. Перші моделі в рамках цього партнерства з’являться в 2026, включаючи новий електричний позашляховик. Однак вони будуть доступні лише на китайському ринку.
На глобальному рівні компанія робить ставку на відродження бренду Scout, анонсувавши позашляховики Terra і Traveler.
Крім того, Volkswagen об’єднався із американською компанією Rivian, щоб створити нову архітектуру для електромобілів. У рамках цього партнерства найближчими роками інвестують $5,8 мільярда, а перші результати, включаючи Porsche K1 і новий Volkswagen Golf, очікуються лише до кінця десятиліття.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment