Американська компанія розробила економічно ефективну технологію, що дозволяє заряджати літієві батареї лише за 5 хвилин.
Щоб задовольнити потреби ринку електромобілів, компанія Solidion із Далласа розробила запатентовану систему, що дозволяє швидко заряджати батареї у будь-яких кліматичних умовах.
У системі використовується теплорозподільник на основі графену. Він швидко нагріває батареї перед або під час заряджання, а вбудована система охолодження спрацьовує під час розрядки, щоб запобігти перегріву.
За словами компанії, технологія дозволяє швидко заряджати електромобілі за будь-якої погоди, зокрема, долаючи існуючі обмеження щодо використання акумуляторів у холодному кліматі. Solidion планує вивести її ринку протягом 2-3 років.
Щоб конкурувати з автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння, швидке заряджання електромобілів має бути незалежною від погодних умов і займати приблизно стільки ж часу, скільки заправлення бензинового авто.
Перепади температури в різні сезони та географічні райони можуть ускладнити швидке заряджання батарей, оскільки вони можуть реагувати на них по-різному.
Середня температура взимку у більшості країн Північної Європи та половині США нижче 0°C. Швидка зарядка при низьких температурах неможлива з жодної з доступних сьогодні батарей для автомобілів.
За словами компанії, задовольняючи нагальну потребу ринку електромобілів у швидкій зарядці, її технічна команда розробила і запатентувала метод швидкої зарядки акумуляторних елементів або блоків без порушення їх цілісності. Ця технологія дозволяє батареям працювати в безпечному режимі та уникати проблем із розрядом.
Для цього в системі Solidion використовується теплорозподільник на основі графену, який ефективно відводить тепло від батареї, нагріваючи її до або під час заряджання.
Графен надзвичайно ефективний для цієї мети: його теплопровідність становить 5300 Вт/м-К, що значно перевищує мідь (410 Вт/м-К) і при цьому вчетверо легше.
Коли батарея використовується, наприклад, для живлення електромобіля, система переключається в режим охолодження, відводячи тепло від батареї, щоб запобігти перегріву. Розподільник направляє надлишкове тепло в систему охолодження, забезпечуючи ефективний контроль температури та оберігаючи батарею від перегріву.
Система Solidion автоматично перемикається між нагріванням під час заряджання та охолодженням під час використання, забезпечуючи безпечну та швидку зарядку в діапазоні температур.
Твердотільні батареї Solidion можуть бути швидко виведені на ринок, оскільки вони сумісні з існуючими літій-іонними виробничими потужностями. Крім того, їх конструкція збільшує дальність ходу електромобілів, підвищує безпеку, знижує вартість одного кВт/год і використовує нові катоди, які можуть замінити менш дорогі метали, такі як нікель і кобальт, менш дорогі, такі як сірка.
Завдяки цим розробкам Solidion сподівається постачати безпечніші, масштабованіші та доступніші за ціною батареї, які стануть доповненням до наступних технологій електромобілів.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment