Новини

Американські розробники створили технологію, яка заряджає акумулятор електромобіля за 5 хвилин

Американська компанія розробила економічно ефективну технологію, що дозволяє заряджати літієві батареї лише за 5 хвилин.

Щоб задовольнити потреби ринку електромобілів, компанія Solidion із Далласа розробила запатентовану систему, що дозволяє швидко заряджати батареї у будь-яких кліматичних умовах.

У системі використовується теплорозподільник на основі графену. Він швидко нагріває батареї перед або під час заряджання, а вбудована система охолодження спрацьовує під час розрядки, щоб запобігти перегріву.

За словами компанії, технологія дозволяє швидко заряджати електромобілі за будь-якої погоди, зокрема, долаючи існуючі обмеження щодо використання акумуляторів у холодному кліматі. Solidion планує вивести її ринку протягом 2-3 років.

Удосконалена швидка зарядка

Щоб конкурувати з автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння, швидке заряджання електромобілів має бути незалежною від погодних умов і займати приблизно стільки ж часу, скільки заправлення бензинового авто.

Перепади температури в різні сезони та географічні райони можуть ускладнити швидке заряджання батарей, оскільки вони можуть реагувати на них по-різному.

Середня температура взимку у більшості країн Північної Європи та половині США нижче 0°C. Швидка зарядка при низьких температурах неможлива з жодної з доступних сьогодні батарей для автомобілів.

За словами компанії, задовольняючи нагальну потребу ринку електромобілів у швидкій зарядці, її технічна команда розробила і запатентувала метод швидкої зарядки акумуляторних елементів або блоків без порушення їх цілісності. Ця технологія дозволяє батареям працювати в безпечному режимі та уникати проблем із розрядом.

Для цього в системі Solidion використовується теплорозподільник на основі графену, який ефективно відводить тепло від батареї, нагріваючи її до або під час заряджання.

Графен надзвичайно ефективний для цієї мети: його теплопровідність становить 5300 Вт/м-К, що значно перевищує мідь (410 Вт/м-К) і при цьому вчетверо легше.

Коли батарея використовується, наприклад, для живлення електромобіля, система переключається в режим охолодження, відводячи тепло від батареї, щоб запобігти перегріву. Розподільник направляє надлишкове тепло в систему охолодження, забезпечуючи ефективний контроль температури та оберігаючи батарею від перегріву.

Система Solidion автоматично перемикається між нагріванням під час заряджання та охолодженням під час використання, забезпечуючи безпечну та швидку зарядку в діапазоні температур.

Твердотільні батареї Solidion можуть бути швидко виведені на ринок, оскільки вони сумісні з існуючими літій-іонними виробничими потужностями. Крім того, їх конструкція збільшує дальність ходу електромобілів, підвищує безпеку, знижує вартість одного кВт/год і використовує нові катоди, які можуть замінити менш дорогі метали, такі як нікель і кобальт, менш дорогі, такі як сірка.

Завдяки цим розробкам Solidion сподівається постачати безпечніші, масштабованіші та доступніші за ціною батареї, які стануть доповненням до наступних технологій електромобілів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Opel відмовилася від жорстких термінів переходу на електромобілі

Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…

26.08.2025

Як за мінімальні гроші покращити шумоізоляцію авто

Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…

26.08.2025

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025