До 2025 року електричні фургони в Європі зіштовхнуться із серйозними перешкодами через посилення екологічних норм Євросоюзу. Нові правила вимагають скорочення викидів вуглекислого газу з 185 г/км до 154 г/км, що є зменшенням на 17%. Для галузі, де частка електромобілів становить лише 6% від загального продажу, ці зміни можуть стати справжнім випробуванням.
Що ще відомо
Провідні виробники, включаючи Stellantis і Renault, висловлюють побоювання щодо можливості досягнення мети збільшення частки електричних моделей до 20% протягом одного року. У той час, як дизельні фургони продовжують домінувати на ринку зі зростанням продажів на 16% цього року, реєстрації електричних фургонів впали на 3,7%.
Основними перешкодами є висока вартість акумуляторів, недостатнє державне субсидування та обмежена інфраструктура зарядних станцій. Без значних змін у вартості та розширення зарядної мережі перехід на електромобілі залишається проблематичним. Очікується, що до 2026 року електричні фургони досягнуть паритету з дизельними за вартістю експлуатації, а до 2027 року стануть навіть вигіднішим варіантом.