Бренд, який займається створенням спортивних автомобілів, переглядає свою стратегію, орієнтовану на створення електромобілів, та вивчає можливість, як випустити більше моделей, які оснащені двигунами внутрішнього згоряння, але це буде складно.
Що ще відомо
Porsche коригує свою стратегію створення електромобілів у відповідь на погані продажі Taycan і зростаючий попит на машини з ДВЗ і гібридними моторами. Автовиробник розглядає можливість включення більшої кількості моделей з ДВЗ та гібридних моторів у свій модельний ряд, які були розроблені виключно як електромобілі. Нові моделі 718 та позашляховик Macan були задумані як електромобілі, і може бути надто пізно легко адаптувати їх до енергії згоряння.
Porsche вносить радикальні зміни у свою стратегію електрифікації у відповідь на падіння продажів Taycan та вперту відданість клієнтів старим добрим машинам із двигуном внутрішнього згоряння. Для бренду, який досі, здавалося, повністю присвятив себе електриці, цей поворот говорить багато про що про те, як Porsche розуміє переваги своїх покупців та їх небажання відмовлятися від традиційних силових агрегатів.
Автовиробник, який публічно виступив проти запропонованої в Європі заборони на двигуни внутрішнього згоряння до 2035 року, тепер вивчає, як він може перепроектувати майбутні автомобілі, розроблені як електромобілі, для встановлення гібридних силових установок. Але це вимагатиме титанічних зусиль і безліч грошей, якщо це взагалі можливо.