Новини

Чому не варто встановлювати низькопрофільні колеса на авто

Бажання зробити свій автомобіль, що більш виділяється на дорогах, призводить водіїв до рішення встановити нову оптику, прикрасити машину аерографією, спойлерами та іншими додатковими елементами. При цьому найчастіше починають із коліс, оскільки стандартні шини не виглядають ефектно. Представник поліції розповів у розмові з журналістами, чому категорично заборонено міняти стандартні колеса на збільшений розмір.

Що ще відомо

Заводські шини рідко виглядають стильно, тому автолюбителі часто змінюють їх на низькопрофільну гуму, яка поєднується з легкосплавними дисками оригінального дизайну. При цьому вартість їхня досить висока, проте це не зупиняє автовласників.

Експерт зазначив, що за встановлення коліс більшого діаметра можна отримати штраф. Є й технічний момент, колеса збільшеного діаметра мають значно більшу вагу, порівняно зі штатними. Це означає посилення навантаження на ДВЗ та ходову частину машини, в результаті знижується динаміка, збільшується витрата палива, підвищується знос підвіски. Гума з низьким профілем гірше справляється з ударними навантаженнями, що призводить до частого пошкодження підвіски. Використання рекомендованих розмірів коліс дозволяє убезпечити водія і пасажирів, що знаходяться в машині.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Резина

Останні записи

Renault може відродити “заряджені” моделі Renault Sport

Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…

12.12.2025

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025