Компанія Volkswagen відмовиться від екранів у майбутніх моделях

Електромобілі стали справжнім головним болем для автовиробників та інженерів. Дані показують, що продажі істотно нижчі за очікування. Компанії розпочали з виробництва великих та дорогих моделей з невеликою автономністю, які не викликали такого інтересу, як очікувалося. Саме невеликі моделі мають відіграти ключову роль у демократизації електромобільності, але навіть вони створюють серйозні проблеми.

Все заради низької вартості

Найбільше занепокоєння викликає прибутковість, особливо у компанії Volkswagen. Бренд із Вольфсбурга переживає один із найскладніших сезонів за останні роки. Незважаючи на відповідність продажу цілям, крім китайського ринку, проблема полягає у низьких чистих доходах. Volkswagen отримує лише 5,6% прибутку з кожної проданої машини, тоді як зазвичай очікується результат у двоцифрових цифрах. Виробництво електромобілів обходиться компанії надто дорого.

Реклама

Volkswagen планує випустити моделі ID.2 та ID.1, які можуть змінити поточний стан справ. Стартові ціни на ці авто становитимуть близько 25 тис. і 20 тисяч євро відповідно. Модель ID.1 обіцяє стати найдоступнішим електромобілем компанії, хоча поки невідомо, чи збережеться ця назва.

Заради досягнення цілей Volkswagen розглядає можливість відмовитися від екранів у найдешевших версіях майбутніх моделей. Натомість водіям запропонують використовувати свій телефон як мультимедійний пристрій, що виглядає як несподіваний крок на тлі конкурентів, таких як Dacia та Citroën, які вже пропонують екрани у своїх бюджетних електрокарах.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!