Mercedes-Benz наголошує, що запровадження компенсаційних тарифів, запропоноване Єврокомісією, є помилкою. У заяві йдеться: «Ми твердо віримо, що компенсаційні тарифи послаблять конкуренцію у довгостроковій перспективі. Вільна торгівля та чесна конкуренція принесуть процвітання, зростання та інновації всім сторонам». Компанія наполягає, що вільна торгівля, що ґрунтується на міжнародних правилах, таких як принципи СОТ, є ключовим фактором успішного розвитку економіки.
Mercedes-Benz також наголошує на важливості підтримки діалогу між ЄС і Китаєм у цей критичний момент: «Ми вважаємо, що зараз важливо, як ніколи, щоб ЄС і Китай підтримували діалог і знайшли рішення, яке відповідає інтересам обох сторін».
Компанія висловила впевненість у тому, що сторони можуть знайти компроміс, якщо дадуть собі час для переговорів. Mercedes-Benz закликає Європейську комісію переглянути та відкласти реалізацію компенсаційних мит, надавши більше часу для пошуку дипломатичного рішення, яке допоможе уникнути негативних наслідків. “Нам терміново необхідно уникати подібних заходів”, – наголошується в заяві.
4 жовтня Європейський Союз провів голосування, під час якого було ухвалено рішення про введення компенсаційних мит на китайські електромобілі. Єврокомісія запропонувала тарифи у розмірі до 45% на імпорт чистих електромобілів із Китаю, і ця пропозиція була підтримана більшістю держав-членів ЄС.
Влада ЄС вважає, що китайські виробники отримують надмірні державні субсидії, що робить їхню продукцію несправедливо конкурентоспроможною на європейському ринку. Мета запровадження мит полягає у захисті європейських виробників, які не можуть конкурувати з дешевими китайськими електромобілями.
Крім Mercedes-Benz, занепокоєння щодо введення мит висловив і голова BMW. Він заявив, що такі заходи можуть зашкодити всій галузі, оскільки в конфлікті між ЄС і Китаєм «те, що тільки програють». Представники автопрому побоюються, що це може призвести до підвищення цін на електромобілі та зниження доступності екологічних транспортних засобів для споживачів.
Якщо мита буде введено, це може суттєво вплинути на баланс сил в автомобільній індустрії. Китайські компанії, такі як BYD та NIO, вже активно розширюють свою присутність на європейському ринку, пропонуючи доступні та інноваційні моделі електромобілів. Обмеження їхнього імпорту може сповільнити перехід Європи на електротранспорт та призвести до зростання цін на електромобілі.
У той же час європейські виробники, такі як Volkswagen і Renault, отримають тимчасову перевагу, оскільки їхні китайські конкуренти зіткнуться з додатковими витратами. Однак, як зазначають експерти, довгострокові наслідки можуть виявитися менш позитивними для всього ринку, особливо якщо Китай вживе заходів у відповідь.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment