У зв’язку з цим Європейська асоціація автовиробників (ACEA) звернулася до європейських інституцій з вимогою терміново вжити заходів, перш ніж у 2025 році вступлять в силу нові норми щодо викидів CO2.
В ACEA підкреслюють, що проблеми з автомобільними технологіями та доступністю авто з нульовими викидами не є єдиними бар’єрами на шляху декарбонізації транспорту. Однак є й інші важливі фактори:
- інфраструктура для зарядки та заправки воднем,
- конкурентоспроможне виробниче середовище,
- доступна зелена енергія,
- споживчі пільги,
- надійне постачання сировини.
«Галузь не може чекати перегляду норм щодо CO2 у 2026 та 2027 роках. Нам потрібні термінові та суттєві дії зараз, щоб змінити тенденцію до зниження, відновити конкурентоспроможність промисловості ЄС і зменшити стратегічну вразливість», — наголошують в ACEA.
ACEA закликає до термінового обговорення пакета короткострокових заходів для зменшення викидів CO2, як для легкових автомобілів, так і для вантажівок, до 2025 року, включаючи можливість відстрочки введення нових, більш жорстких цільових показників викидів CO2.