Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний “народний” позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною коробкою передач, тепер перетворився на сучасний і технологічно просунутий кросовер. На європейському ринку, де автомобіль продається під брендом Dacia, лінійку поповнила топова версія TCe 150 4×4 EDC GLP – повний привід, гібрид, заводське ГБО та автоматизована коробка-робот.
Ціна новинки стартує від 26 554 євро, і за ці гроші покупець отримує поєднання всіх ключових сучасних технологій. Повний привід залишився, з’явилася 6-ступінчаста роботизована коробка EDC з двома зчепленнями, встановлено гібридну силову установку потужністю 150 к. с., а також заводське ГБО, що забезпечує додаткову економію. Сумарний запас ходу вражає – 50-літровий бензобак і газовий балон дозволяють проїхати до 1500 км, а невелика батарея на 0,84 кВт∙год дає змогу долати короткі відстані на чистій електротязі.
Це перший Duster, у якому поєднано повний привід 4х4 і автоматизовану коробку-робот, що робить керування комфортнішим у міському трафіку і зручнішим для сучасного водія. Крім того, новий кросовер може буксирувати причіп масою до 1,5 тонн, зберігаючи статус надійної “робочої конячки”.
Інноваційна гібридна установка TCe 150 4×4 EDC GLP також встановлена на старшому кросовері Dacia Bigster 2026, ціна якого стартує від 28 874 євро. Новий Duster – це не просто кросовер, а автомобіль, який поєднав сучасні технології, повний привід і економічну вигоду, що робить його справжньою еволюцією у своєму класі та змушує конкурентів переглянути свої плани.
 
		





