Генеральний директор Lamborghini, Стефан Вінкельманн, повідомив, що ефект «YOLO», спостережуваний після пандемії COVID-19, значно сприяв високим продажам компанії, навіть у умовах економічної нестабільності.
Після тривалого виробництва моделей Aventador та Huracan, Lamborghini оновила свою лінійку суперкарів, презентувавши нові моделі Revuelto і Temerario. Ці автомобілі були представлені на фестивалі Monterey Car Week минулими вихідними. Окрім того, лінійка Urus поповнилася гібридною версією SE з можливістю підключення до електромережі. Нові моделі не тільки потужніші і швидші за попередників, але і мають вищу ціну. Тим не менше, Lamborghini очікує рекордних продажів у 2024 році.
Вінкельманн зазначив, що після закінчення пандемії компанія спостерігає ефект «YOLO» (You Only Live Once), що означає «ти живеш лише один раз». Попри глобальні кризи та зміни в геополітиці, Lamborghini продовжує процвітати, і попит на її автомобілі залишається високим.
На даний момент у Lamborghini є довгий список очікування, і перші шість місяців 2024 року стали рекордними для компанії. Якщо ця тенденція збережеться, весь рік обіцяє бути надзвичайно успішним для Lamborghini, додав топ-менеджер.
Згідно з даними, за перші шість місяців цього року Lamborghini поставила клієнтам 5558 автомобілів по всьому світу, що на 14% більше в порівнянні з тим же періодом минулого року. Нагадаємо, що в 2023 році Lamborghini вперше перевищила позначку в 10 тисяч проданих авто. Якщо така динаміка збережеться в другій половині року, компанія може завершити 2024 рік з продажами понад 11 тисяч автомобілів.