Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) оголосила про закриття попереднього розслідування щодо близько 1,5 мільйона автомобілів Honda, яке стосувалося втрати потужності.
У листопаді 2022 року офіс розслідування дефектів NHTSA (ODI) розпочав перевірку моделей Honda CR-V та HR-V 2018-2022 років випуску з повним приводом після отримання скарг на заклинювання заднього диференціала. Деякі з цих скарг свідчили про блокування коліс без попередження під час руху. Водночас Honda заявила, що навіть у разі відмови диференціала автомобіль залишається стабільним і керованим.
При ламанні приводних валів через відмову диференціала автомобіль переходить у режим переднього приводу, зберігаючи можливість руху. ODI вирішила закрити розслідування, оскільки польові дані не вказували на небезпечні наслідки, а ремонт покривався гарантією виробника.