Останні краш-тести, проведені в США, підтверджують, що високий рівень безпеки, який часто приписується великим позашляховикам, може бути переоцінений. У випробуваннях, організованих некомерційною організацією IIHS, деякі моделі, такі як Chevrolet Tahoe, Ford Expedition і Jeep Wagoneer, не отримали найвищого рейтингу Top Safety Pick+, який вони сподівалися отримати.
Серед проблем, виявлених в результататах тестів, вказується значна деформація салону автомобіля під час фронтального зіткнення з невеликим перекриттям.
Приміром, Jeep Wagoneer продемонстрував відносно непогані результати в цьому тесті, але невелике вторгнення в простір ніг водія та пасажира на передньому сидінні викликало травми лівих стоп і кісточок.
У випадку з Chevrolet Tahoe оцінка виявилася ще гіршою. Зіткнення з перешкодою призвело до того, що кабіна нахилилася до низу, створивши суттєвий ризик пошкоджень гомілки водія та правої та лівої ноги манекена на пасажирському кріслі.
Найгірший результат продемонстрував Ford Expedition, у якому від удару рульова колонка частково від’єдналася від корпусу, а передня стійка відокремилася від бічної панелі. Така поведінка у разі реальної ДТП призвела б до того, що водій міг отримати травми обох ніг.
Втім, у випадку з усіма цими великими позашляховиками справи складалися погано навіть з безпекою пасажирів другого ряду.
Жодна з протестованих моделей не набрала хороших балів за підсумками краш-тестів, їхні манекени постраждали від наслідків випробувань у сфері грудних клітин, шийок і навіть голів.