Концерн Ford запатентував незвичайне рішення, яке теоретично дозволить йому серйозно зменшити витрати на розроблення нових моделей. Як пише CarBuzz, концерн оформив патент на нову концепцію модульної платформи: вона може стати основою для автомобілів будь-якого розміру та класу від седанів до пікапів та комерційної техніки, а також із силовими установками будь-якого типу.
Основою платформи, як випливає з патенту, є центральна частина, в яку за необхідності інтегруються блоки батареї. До неї кріпляться окремі масштабовані модулі для передньої та задньої підвісок, які можуть паралельно виступати носіями силових агрегатів.
Їх опорні елементи, судячи з креслення, виконані вигнутими. Тим самим змінювати величину дорожнього просвіту можна, просто перевертаючи модулі на 180 градусів.
За задумом Ford, така модульна платформа може дозволити варіювати в широких межах величину колісної бази, розмір колії та налаштування підвісок, а також об’єм салону та характеристики силових агрегатів навіть в рамках однієї моделі.
Передбачається, що реалізація такого підходу на практиці дозволить концерну не лише значно заощаджувати на розробленні нових моделей, але й домогтися зниження витрат на виробництво, а також оперативніше реагувати на зміни ринкової ситуації — наприклад, змінювати співвідношення гібридів і електромобілів у модельній лінійці без особливих витрат. Однак офіційно про плани створити суперуніверсальну платформу Ford поки що не повідомляв.