Японія та японські виробники автомобілів продовжують робити нові кроки, щоб випередити своїх конкурентів. За повідомленнями, Міністерство економіки, торгівлі та промисловості Японії незабаром оголосить про стратегічне співробітництво. Мета цього заклику – охопити цифрову трансформацію в автоіндустрії та розробити нове покоління автомобілів до 2030-х років. У зв’язку з цим Toyota, Nissan, Honda та інші великі японські автовиробники об’єднають свої зусилля.
Японські автовиробники співпрацюватимуть у 7 областях у рамках урядової стратегії. Однак основна увага буде приділена програмному забезпеченню для автомобілів нового покоління, продуктивному штучному інтелекту та напівпровідникам. Toyota, Nissan, Honda та інші компанії мають намір працювати разом відповідно до поставленої мети і таким чином знизити витрати на розробку в умовах конкуренції за цифровізацію.
Сім областей, над якими має працювати, включають чіпи, інтерфейси прикладного програмування, що з’єднують програмне забезпечення та системи автомобіля, віртуальне моделювання, продуктивний штучний інтелект, що дозволяє проводити автоматичні перевірки, заходи безпеки проти кібератак, високоточні 3D-карти та сенсорні технології для автономного водіння. У цих сферах Японія хоче встановити стандарт. З іншого боку, базові операційні системи, що використовуються в автомобілях, розроблятимуться кожною компанією самостійно.
Як можна зрозуміти з напрямків, співпраця буде зосереджена на програмно-визначених автомобілях (SDV). Іншими словами, апаратні частини, такі як двигуни і т.д., не входять до основних напрямів. Автомобілі на базі SDV дозволяють отримувати доступ до нових та розширених функцій за допомогою віддалених оновлень. Наприклад, автомобіль без технології автономного керування може отримати цю функцію через оновлення програмного забезпечення. Таким шляхом йдуть сучасні смартфони.
Сучасні електромобілі Tesla та BYD вже мають подібну інфраструктуру. Загалом, у найближчому майбутньому виробники автомобілів мають стати унікальними та потужними в плані програмного забезпечення. Це пов’язано з тим, що складність автомобілів визначатиметься програмним забезпеченням та підтримкою оновлень. Очікується, що програмне забезпечення стане однією з основних статей доходу автовиробників у наступному десятилітті.
Leave a Comment