Споживачі стурбовані станом економіки, який, на їхню думку, може вплинути на їхні плани щодо купівлі або оренди нового автомобіля в найближчому майбутньому, згідно з Індексом трансформації дилерів до 2024 року, оприлюдненим у вівторок компанією Urban Science. Опитування було проведене консалтинговою технологічною компанією Urban Science з Детройта та дослідницькою компанією Harris Poll з Чикаго.
В ході дослідження, яке проводилося в січні-лютому, було опитано топ-менеджерів 250 дилерських та франчайзингових автосалонів у США, а також 3 055 американських споживачів. Згідно зі звітом, 55% опитаних покупців автомобілів заявили, що, швидше за все, змінять свої плани щодо купівлі або лізингу автомобіля в найближчому майбутньому через фінансові проблеми. Серед дилерів таких змін очікують 86%.
До трійки основних споживчих змін увійшли: пошук більш доступних варіантів автомобілів; зміна стратегій оплати та вибору автомобіля; а також розгляд альтернативних технологій транспортних засобів, таких як гібридні та електричні транспортні засоби.
Із додаткових ключових висновків дослідження:
- Більше власників електромобілів у порівнянні з власниками автомобілів з ДВЗ вважають дилерські центри важливими.
- 53% власників електромобілів вважають, що дилери відіграють істотну роль у процесі купівлі нового автомобіля, порівняно з 41% власників автомобілів із ДВС.
- Тест-драйви на дилерських стоянках мають велику популярність.
- 90% споживачів цінують можливість здійснити тест-драйв в автосалоні, хоча інші аспекти купівлі автомобіля можуть бути здійснені особисто чи онлайн. Третина опитаних покупців автомобілів кажуть, що готові до онлайн-купівлі автомобіля, що на 3 процентні пункти більше, ніж роком раніше.
- Покупці автомобілів з покоління Z готові платити на 47% більше за можливість керувати електромобілем у порівнянні з автомобілем з ДВС, що є найвищим показником серед усіх вікових груп.