Внаслідок пандемії COVID-19 усім було важко відновити роботу. Після пожвавлення економіки автомобільний сектор зіштовхнувся із серйозними проблемами з відновленням нормального ритму через брак постачання. Вузькі місця і відсутні компоненти, які, здавалося, залишилися позаду. Однак, це не так. На складальних лініях, як і раніше, виникають проблеми через брак комплектуючих. Ситуація залишається делікатною, і Audi є найкращим прикладом цього. Прибуток компанії суттєво впав за перші три місяці року.
Ауді опублікувала свої результати за перший квартал року, і вони погані. Операційний прибуток Audi впав на 74% за перші три місяці року і склав позитивні показники в 466 млн. євро в порівнянні з 1820 млн., отриманими за той же період попереднього року. Доходи впали на 19%, збільшившись із 16,880 млн євро, зареєстрованих у період із січня по березень 2023 року, до 13,720 млн євро цього року. Результат, який, на думку Audi, викликаний проблемами в логістиці та постачанні.
Всупереч тому, що можна було б подумати, Audi, як і раніше, продає багато автомобілів з двигунами великого об’єму. У складання моторів V6 і V8 відсутній критично важливий компонент.
Ці проблеми на складальній лінії пов’язані не з чіпами або батареями. Audi посилює свою електричну стратегію. Інгольштадтці особливо не поспішають, але й не хочуть ставитися до речей так спокійно, як і досі. Їх конкуренти далеко випереджають, і хоча ринок вказує на стагнацію продажів, Audi має запропонувати цікаві продукти, які можуть зайняти нішу на все більш конкурентному ринку через зростаючу присутність брендів з Китаю.
Однак, не будучи прецедентом, нинішня проблема не має нічого спільного з електрикою, навпаки. Проблеми виникають у автомобілів з ДВЗ, а точніше у автомобілів з агрегатами V6 та V8. Audi продовжує продавати багато автомобілів з ДВЗ великої потужності. Більшість їх асортименту йде на ринки Північної Америки чи Азії.
Як повідомляє компанія, проблема полягає у відсутності відповідального компонента двигунів. Це елемент, який вони не хотіли б підтверджувати. Німецькі джерела вказують на ремінь, що використовується стартерами-генераторами моделей MHEV та PHEV. Ремінь, який з 2018 постачає компанія Visteco, дочірня компанія Continental. З літа минулого року між обома компаніями точаться суперечки через відсутність поставок на складальній лінії, що в результаті негативно позначилося на Audi.
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Компанія Xiaomi оголосила ціни на свій перший кросовер YU7 для Китаю. Є три версії з…
В Україні можуть знову дозволити продаж бензину з екологічними стандартами Євро 0-2. Про це у…
Leave a Comment