Внаслідок пандемії COVID-19 усім було важко відновити роботу. Після пожвавлення економіки автомобільний сектор зіштовхнувся із серйозними проблемами з відновленням нормального ритму через брак постачання. Вузькі місця і відсутні компоненти, які, здавалося, залишилися позаду. Однак, це не так. На складальних лініях, як і раніше, виникають проблеми через брак комплектуючих. Ситуація залишається делікатною, і Audi є найкращим прикладом цього. Прибуток компанії суттєво впав за перші три місяці року.
Ауді опублікувала свої результати за перший квартал року, і вони погані. Операційний прибуток Audi впав на 74% за перші три місяці року і склав позитивні показники в 466 млн. євро в порівнянні з 1820 млн., отриманими за той же період попереднього року. Доходи впали на 19%, збільшившись із 16,880 млн євро, зареєстрованих у період із січня по березень 2023 року, до 13,720 млн євро цього року. Результат, який, на думку Audi, викликаний проблемами в логістиці та постачанні.
Всупереч тому, що можна було б подумати, Audi, як і раніше, продає багато автомобілів з двигунами великого об’єму. У складання моторів V6 і V8 відсутній критично важливий компонент.
Ці проблеми на складальній лінії пов’язані не з чіпами або батареями. Audi посилює свою електричну стратегію. Інгольштадтці особливо не поспішають, але й не хочуть ставитися до речей так спокійно, як і досі. Їх конкуренти далеко випереджають, і хоча ринок вказує на стагнацію продажів, Audi має запропонувати цікаві продукти, які можуть зайняти нішу на все більш конкурентному ринку через зростаючу присутність брендів з Китаю.
Однак, не будучи прецедентом, нинішня проблема не має нічого спільного з електрикою, навпаки. Проблеми виникають у автомобілів з ДВЗ, а точніше у автомобілів з агрегатами V6 та V8. Audi продовжує продавати багато автомобілів з ДВЗ великої потужності. Більшість їх асортименту йде на ринки Північної Америки чи Азії.
Як повідомляє компанія, проблема полягає у відсутності відповідального компонента двигунів. Це елемент, який вони не хотіли б підтверджувати. Німецькі джерела вказують на ремінь, що використовується стартерами-генераторами моделей MHEV та PHEV. Ремінь, який з 2018 постачає компанія Visteco, дочірня компанія Continental. З літа минулого року між обома компаніями точаться суперечки через відсутність поставок на складальній лінії, що в результаті негативно позначилося на Audi.
Не так давно кросовер Dacia Duster 2024 отримав серйозне оновлення. Автомобіль вже продається на основному…
Відомий американський Автомеханік Скотті Кілмер закликав водія постійно стежити за технічним станом автомобіля. Серед іншого,…
Ferrari 296 GTB став першим дорожнім суперкаром італійської марки з двигуном V6, оскільки раніше аналогічний…
Два тижні тому компанія Mitsubishi показала, як зміниться її позашляховик Pajero Sport (на деяких ринках…
Sportage залишається найпопулярнішою моделлю у SUV-лінійці південнокорейського автовиробника Kia. Автомобіль, який пережив зміну поколінь у…
Культовий американський понікар Ford Mustang може стати седаном. Відсвяткував у 2024 році свій черговий ювілей…
Leave a Comment