Новини

У Audi різко падає прибуток: не через електрокари, а навпаки

Внаслідок пандемії COVID-19 усім було важко відновити роботу. Після пожвавлення економіки автомобільний сектор зіштовхнувся із серйозними проблемами з відновленням нормального ритму через брак постачання. Вузькі місця і відсутні компоненти, які, здавалося, залишилися позаду. Однак, це не так. На складальних лініях, як і раніше, виникають проблеми через брак комплектуючих. Ситуація залишається делікатною, і Audi є найкращим прикладом цього. Прибуток компанії суттєво впав за перші три місяці року.

Ауді опублікувала свої результати за перший квартал року, і вони погані. Операційний прибуток Audi впав на 74% за перші три місяці року і склав позитивні показники в 466 млн. євро в порівнянні з 1820 млн., отриманими за той же період попереднього року. Доходи впали на 19%, збільшившись із 16,880 млн євро, зареєстрованих у період із січня по березень 2023 року, до 13,720 млн євро цього року. Результат, який, на думку Audi, викликаний проблемами в логістиці та постачанні.

Всупереч тому, що можна було б подумати, Audi, як і раніше, продає багато автомобілів з двигунами великого об’єму. У складання моторів V6 і V8 відсутній критично важливий компонент.

Ці проблеми на складальній лінії пов’язані не з чіпами або батареями. Audi посилює свою електричну стратегію. Інгольштадтці особливо не поспішають, але й не хочуть ставитися до речей так спокійно, як і досі. Їх конкуренти далеко випереджають, і хоча ринок вказує на стагнацію продажів, Audi має запропонувати цікаві продукти, які можуть зайняти нішу на все більш конкурентному ринку через зростаючу присутність брендів з Китаю.

Однак, не будучи прецедентом, нинішня проблема не має нічого спільного з електрикою, навпаки. Проблеми виникають у автомобілів з ДВЗ, а точніше у автомобілів з агрегатами V6 та V8. Audi продовжує продавати багато автомобілів з ДВЗ великої потужності. Більшість їх асортименту йде на ринки Північної Америки чи Азії.

Як повідомляє компанія, проблема полягає у відсутності відповідального компонента двигунів. Це елемент, який вони не хотіли б підтверджувати. Німецькі джерела вказують на ремінь, що використовується стартерами-генераторами моделей MHEV та PHEV. Ремінь, який з 2018 постачає компанія Visteco, дочірня компанія Continental. З літа минулого року між обома компаніями точаться суперечки через відсутність поставок на складальній лінії, що в результаті негативно позначилося на Audi.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Audi

Останні записи

В Україні можуть запровадити штрафи за їзду без зимових шин

Українським водіям, які ігнорують заміну шин на зимові, невдовзі може загрожувати новий штраф. До Верховної…

01.11.2025

Чому не можна заправляти авто з увімкненим двигуном

Більшість автозаправок ставляться до безпеки свого персоналу та клієнтів максимально серйозно. На території АЗС завжди…

01.11.2025

Чому поліцейські запитують водіїв “Куди прямуєте?”

На дорогах водії часто стикаються з питаннями від поліцейських на кшталт: "Куди прямуєте?" або "З…

01.11.2025

Популярний кросовер Toyota RAV4: що подобається і що дратує водіїв

Toyota RAV4 - один із найпопулярніших кросоверів у світі та бестселер у сегменті SUV серед…

01.11.2025

Чому українці досі ігнорують ремені безпеки

Попри постійні повідомлення про аварії, більшість українських водіїв досі ігнорує ремені безпеки. Хоча закон однозначно…

01.11.2025

Чому PHEV гібриди кращий вибір за електромобіль

В останні роки автопром переживає справжню революцію: електрифікація перестає бути трендом і стає необхідністю. У…

01.11.2025