Системи автоматичного гальмування зараз встановлюються у більшості нових автомобілів. Але з’явилася вона вже понад десять років тому і була створена для того, щоб запобігати зіткненням з об’єктами та наїздам на пішоходів.
Втім, як показав нещодавній тест такої функції, система ще далека від ідеалу і на більшості машин працює не так добре, як було задумано спочатку.
Організація з контролю безпеки дорожнього руху (IIHS) провела серію випробувань компактних кросоверів, оснащених системою автоматичного екстреного гальмування. Результати тестів ввели експертів у замішання, адже з’ясувалося, що технологія практично марна.
У випробуваннях брали участь Volkswagen Taos, Chevrolet Equinox, Mitsubishi Outlander, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Ford Escape, Toyota RAV4, Honda CR-V, Mazda CX-5 та Subaru Forester.
З десяти цих «паркетників» оцінку «добре» за роботу системи автоматичного екстреного гальмування отримав лише Subaru Forester, тоді як решта машин провалили тести.
Трохи краще серед них справи були з Honda CR-V і Toyota RAV4, яким привласнили оцінку «прийнятно», тоді як Ford, Hyundai та Jeep отримали позначку «маргінально».
Що стосується решти учасників тесту, то вони взагалі удостоїлися оцінки «погано».
Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву "Neue Klasse" на…
Компанія Audi повідомила, що при проєктуванні батареї для платформи PPE, інженери віддавали пріорітет не лише…
Компанія Volkswagen представила новий кемпер California. Новинка побудована на платформі T7 Multivan. Для автомобіля підготували…
Компанія Bentley замінить двигун W12 на потужну гібридну установку на базі V8. Система Ultra Performance…
Експерти назвали чотири позашляховики, які в даний час коштують в районі 1 млн гривень. Причому…
Bentley оголошує про епохальну зміну у своїх автомобілях: знаменитий 6,0-літровий двигун W12 йде на спокій, поступаючись місцем новітньому…
Leave a Comment