Системи автоматичного гальмування зараз встановлюються у більшості нових автомобілів. Але з’явилася вона вже понад десять років тому і була створена для того, щоб запобігати зіткненням з об’єктами та наїздам на пішоходів.
Втім, як показав нещодавній тест такої функції, система ще далека від ідеалу і на більшості машин працює не так добре, як було задумано спочатку.
Організація з контролю безпеки дорожнього руху (IIHS) провела серію випробувань компактних кросоверів, оснащених системою автоматичного екстреного гальмування. Результати тестів ввели експертів у замішання, адже з’ясувалося, що технологія практично марна.
У випробуваннях брали участь Volkswagen Taos, Chevrolet Equinox, Mitsubishi Outlander, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Ford Escape, Toyota RAV4, Honda CR-V, Mazda CX-5 та Subaru Forester.
З десяти цих «паркетників» оцінку «добре» за роботу системи автоматичного екстреного гальмування отримав лише Subaru Forester, тоді як решта машин провалили тести.
Трохи краще серед них справи були з Honda CR-V і Toyota RAV4, яким привласнили оцінку «прийнятно», тоді як Ford, Hyundai та Jeep отримали позначку «маргінально».
Що стосується решти учасників тесту, то вони взагалі удостоїлися оцінки «погано».
Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…
Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…
Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…
З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…
З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…
Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…
Leave a Comment