Системи автоматичного гальмування зараз встановлюються у більшості нових автомобілів. Але з’явилася вона вже понад десять років тому і була створена для того, щоб запобігати зіткненням з об’єктами та наїздам на пішоходів.
Втім, як показав нещодавній тест такої функції, система ще далека від ідеалу і на більшості машин працює не так добре, як було задумано спочатку.
Організація з контролю безпеки дорожнього руху (IIHS) провела серію випробувань компактних кросоверів, оснащених системою автоматичного екстреного гальмування. Результати тестів ввели експертів у замішання, адже з’ясувалося, що технологія практично марна.
У випробуваннях брали участь Volkswagen Taos, Chevrolet Equinox, Mitsubishi Outlander, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Ford Escape, Toyota RAV4, Honda CR-V, Mazda CX-5 та Subaru Forester.
З десяти цих «паркетників» оцінку «добре» за роботу системи автоматичного екстреного гальмування отримав лише Subaru Forester, тоді як решта машин провалили тести.
Трохи краще серед них справи були з Honda CR-V і Toyota RAV4, яким привласнили оцінку «прийнятно», тоді як Ford, Hyundai та Jeep отримали позначку «маргінально».
Що стосується решти учасників тесту, то вони взагалі удостоїлися оцінки «погано».
Renault попереджає: нові регуляції Євросоюзу можуть підвищити вартість автомобілів на 40% до 2030 року. Що…
Hyundai представив електричну Creta. Улюблена Creta у своєму індійському втіленні оновилася рік тому. Тепер у…
Зима в Україні часто буває непередбачуваною, і передбачити її погодні умови не завжди просто. Однак…
сновні чинники, що впливають на ефективність зимових шин: Залишкова глибина протектора Нові зимові шини мають…
З 2025 року в Україні заборонено імпортувати нові легкові автомобілі з екологічним стандартом нижче Євро-6.…
Сучасні автовиробники постійно розширюють асортимент можливостей автомобілів, і багато автовласників не підозрюють про приховані функції…
Leave a Comment