Системи автоматичного гальмування зараз встановлюються у більшості нових автомобілів. Але з’явилася вона вже понад десять років тому і була створена для того, щоб запобігати зіткненням з об’єктами та наїздам на пішоходів.
Втім, як показав нещодавній тест такої функції, система ще далека від ідеалу і на більшості машин працює не так добре, як було задумано спочатку.
Організація з контролю безпеки дорожнього руху (IIHS) провела серію випробувань компактних кросоверів, оснащених системою автоматичного екстреного гальмування. Результати тестів ввели експертів у замішання, адже з’ясувалося, що технологія практично марна.
У випробуваннях брали участь Volkswagen Taos, Chevrolet Equinox, Mitsubishi Outlander, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Ford Escape, Toyota RAV4, Honda CR-V, Mazda CX-5 та Subaru Forester.
З десяти цих «паркетників» оцінку «добре» за роботу системи автоматичного екстреного гальмування отримав лише Subaru Forester, тоді як решта машин провалили тести.
Трохи краще серед них справи були з Honda CR-V і Toyota RAV4, яким привласнили оцінку «прийнятно», тоді як Ford, Hyundai та Jeep отримали позначку «маргінально».
Що стосується решти учасників тесту, то вони взагалі удостоїлися оцінки «погано».
Mercedes-Benz підтвердив запуск компактного позашляховика Mini-G наприкінці 2026 року. Новинка буде повністю електричною та отримає…
Citroen несподівано розкрив нове покоління свого кросовера C5 Aircross до офіційної прем'єри, запланованої на 29…
Volkswagen виклав захоплююче відео, яке демонструє можливості нового бюджетного електромобіля ID. Every1, орієнтованого на базовий…
З 1 січня 2025 року в Україні набули чинності важливі зміни у сфері обов’язкового страхування…
Один з найпопулярніших автомобілів Renault у світі - Clio - готується до переходу в шосте…
На сучасному авторинку переважають автомобілі з переднім або повним приводом, хоча моделі із заднім приводом…
Leave a Comment